piątek, 29 stycznia 2016

Odpowiedzi do Testy #1

No misiaki nie wiem czy test był trudny czy po prostu czytacie tak na opak. Mało osób odpowiedziało , ale bardzo wam dziękuje. 

Odpowiedzi :

1) Ile dziewczyna ma lat ?
"To tam wychowywała się dziewiętnaście lat Francesca Resto." - Prolog

2) Kim jest Leon dla Diego ?
Można się domyślić Rozdział I
" (...) podobno jest u brata Diego.  Pytałeś o nią Leona ?"

3) Jaką pasje ma chłopak ?
"Chyba fotografowanie to jego pasja." - Rozdział IV
  
4) Co wywołuje u dziewczyny największe dreszcze , podniecenie ? 
 "Coraz namiętniej całował moją szyje. Ja czułam coraz większe dreszcze. Nic mnie nie podniecało tak jak te pocałunki." - Rozdział III

 5) Co wiadomo o matce Fran ?
" Jesteś Włoszką ?  Moja mama jest Włoszką." - Rozdział VI

6) Kim Krystian jest dla Diego ?
"Więc to Francesca , a to mój kumpel Krystian." - Rozdział VI

7) Ile razy Francesca próbowała uciec od Diego ?
Raz - Rozdział VIII

8) Co zawsze Diego dodaje do jej wyglądu ? (rzecz)
"Gdy się ubrałam , jak zawsze założył mi jakąś opaskę. Nie wiem 
czemu wciąż je zakłada."  - Rozdział VI

9) Ile razy czarnowłosa próbowała popełnić samobójstwo ?
"Próbowałam podciąć sobie żyły dwa razy." - Rozdział I

10) Kim jest Violetta ?
" (...) byłam z moją przyjaciółką Violettą na imprezie." - Rozdział I

11) Kiedy po raz pierwszy uprawiali seks ?
"Pierwszy gwałt był dwa dni później." (po porwaniu) - Rozdział I

12) Jak zazwyczaj ubiera się Diego ?
"Jego styl , zazwyczaj jeansy , rzadziej skóra." - Rozdział II

13) Z kim przed wyjazdem do burdelu przespała się Fran ?
Trójkącik. Krystian , Diego. - Rozdział IX

14) Jak Diego najczęściej mówi na Francesce ?
"Gwiazdo , gwiazdeczko."

Dziękuje poszczególnym osobą za odpowiedź : 
 Animowa :*
Szymon
 Pani Dominguez
 Psiząb
 Anonimowy - Gość

Z tego co widziałam nikt nie odpowiedział dobrze w 100 procentach. Ale jeśli coś przeoczyłam proszę się do mnie zgłosić. Bardzo wam dziękuje za odpowiedz. Zostajecie honorowanymi  wspaniałymi czytelnikami hahaha

Nie wiem jak mam was nagrodzić , jakieś propozycje ? 

1 komentarz:

  1. Nie ma sprawy! :**
    Kurde.. Dopiero teraz przeczytałam odpowiedzi i sprawdziłam na co odpowiedziałam źle i aż się za głowę łapałam xD ;D Przecież jak ja mogłam przeoczyć te niektóre elementy? ;P :D
    Okej, ale i tak się cieszę, bo dostałam honorowana wspaniałym czytelnikiem! ;D <33
    A co do nagrody.. Mi tam wystarczy dedyk przy kolejnym rozdziale :D :*
    No i oczywiście sorry za złe odpowiedzi.. Wstydzę się tego :D :D xD

    OdpowiedzUsuń