środa, 20 stycznia 2016

Rozdział 7

Chłopaki oglądali jakieś filmy , ja czułam się coraz gorzej. W dodatku zachciało mi się wymiotować. Miesiąc uprawiam seks z Diego , nie zabezpieczamy się. On nie lubi gumek , dlatego ich nie używamy.

- A w ogóle bierzemy ją w dwójkę ? - Spytał Krystian
- Tak , ale dopiero jutro bo widać , że źle się czuje. 
- Nie chce ... - Wyszeptałam 
- Oj cichutko gwiazdeczko , ty nie masz nic do gadania ja decyduje. 
- Proszę ...
- Oj jutro będziesz ostro prosiła. - Zaśmiał się jego kolega
- Diego ...
- Powinnaś dziękować , że dzisiaj ci nie każe.
- Eh ...
- Dobra zaniosę ją na górę. 
 
Posadził mnie na kanapie sam wstał. Poprawił koszulkę potem dziwnie na mnie spojrzał. Wystawił mi język , delikatnie uniosłam kąciki ust. Uśmiechnął się i wziął mnie na ręce. Zaniósł mnie do mojego pokoju. Położył na łóżku i przykrył kołdrą. Pocałował w czoło i wyszedł. Przewróciłam się na bok. Zamknęłam oczy , odpłynęłam w swoich fantazjach o wolności. Szybko zasnęłam.



••• Krystian •••
Diego z tą małą łączy dziwna relacja , to widać. Niby nadal gra bezwzględnego , zadufanego w sobie i stanowczego. Jednak jest wobec niej inny niż do tej pory widziałem. Przykładem jest choćby to , że wypuścił ją z pokoju. No i nie sprzedał do burdelu po miesiącu.

- No to co pijemy ? - Spytał 
- Jasne , jutro dilerzy pamiętasz ?
- Tak , podszkolę ją potem i na bank dostaniemy zniżkę.
- Serio ? Wygląda na grzeczną. 
- Ale w łóżku jest ostra. 
- No jutro sam się przekonam , chyba że jednak wymiękniesz ?
- Przestań. To kolejna dziwka. 
- Ale długo tutaj jest. 
- Owszem bo jest dobra w łóżku nic więcej. 
- Nic ? Może się zakochałeś ?
- Ha ! Nie rozśmieszaj mnie w tej szmacie ?
- Mhm ... uznajmy że wierze. 
- Wiesz w co chcesz. A ją jutro obaj zerżniemy tak , że będzie miała dosyć. Potem trochę zabawy i do burdelu.

Kręci to widać. Sam mam ochotę na tą małą ślicznotkę. Mam nadzieje , że do jutra zdania nie zmieni. Wypiliśmy dwa piwa , dziewczyna zeszła na dół. Oparłem rękę na oparciu , czekałem na reakcje Diego.

- Pić mi się chce. 
- Piwa ? - Spytał 
- Coś innego ...
- Siadaj , zaraz ci zrobię herbatę. Głowa nadal boli ?
- Tak ...
-  Czyli apap też okej , siadaj gwiazdeczko zaraz wrócę.

Dziewczyna usiadła , zbliżyłem się do niej. Bez ostrzeżenia zacząłem całować po szyi. Zamknęła oczy , narkotyki działają. Zacząłem dotykać jej biustu przez koszulkę. Diego wszedł , nic nie powiedział. Usiadł jedynie między mną , a nią. Podał jej tabletkę , którą łyknęła. Objął ręką , ona zaczęła pić herbatę. Siedzieliśmy w ciszy.

________________________________________________________________

Rozdział VII dedykuje Nacie

Macie taki rozdział , bez akcji bo nadal weny nie mam. Nie wiem kiedy wróci. Kolejny rozdział to na pewno trójkącik. Po 10 rozdziale będzie taki mały teścik z wiadomości. Chcecie a b c czy normalny ?

Tak dzisiaj mam 17 urodziny , stara taka ha ha ha 
Dziękuje za życzenia kochani. 
Zapraszam wszystkich na torta czekoladowego mmm ...

1) Diego czuje coś do Fran ?
2) W jakim sensie ją przeszkoli do spotkania z dilerami ?
3) Odda dziewczynę do burdelu ?

18 komentarzy:

  1. Jestem jak obiecałam 😊
    1)Może, troche
    2) Nie wiem
    3) Nope
    A pro po rozdział genialny tak jak zawsze.
    Pozdrawiam Natalia 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymon no no super kochana :) e tam jaka stara? duperka :)
    1.Tak
    2. Lanie kamerki czy cóś
    3.NIE NIEMOŻESZ NIE !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny jak zawsze :D
    1)Myślę ze tak
    2)Hmm...oj nie wiem
    3)Może tak haha zawiezie ją tam, w ostatniej chwili zmieni zdanie i wrócą do niego hahah
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział :D ah.. ten trójkącik haha test a,b,c
    PS. torcik pyszny :*
    Emilka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah następny for me! A akurat jutro wywiadóweczka.. Pff.. napisz go przed 17 żebym mogła przeczytać ( zanim mama wróci z wywiadówki )
    1 Nie
    2 Nie wiem
    3 Na początku powiedziałam TAK a teraz.. MOŻE...

    Sto lat! i weny! No a tortów nie lubię więc bezpieczny

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. julka sto lat sto lat niech zyje zyje nam kto Daria !no rozdział superowy :) smacznego torciku życzę
    1.Tak
    2.Lanie żeby się przestraszyła i była grzeczna
    3.Tak ale sam ją kupi żeby była jego
    weś zrób cos z tymi klamerkami bo to mi cholera spokoju niedaje tak niewyżyta ja hahaha diecesca wygra wszystko PAMIĘTAJ !

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie mi też to kurde spokoju niedaje ty bystrzacho jedna wiesz jak w niepewności Trzymac koffam te twoje opowiadanka
    1.tak
    2.niewiem
    3.kupi ją

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo *-*
    1. Tak
    2. Nwm
    3. Nie
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat !!!! Teraz na pewno wrócę :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat !!!! Teraz na pewno wrócę :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przylazłam 1 dzień po :) Piszesz że ni ma akcji i weny, a ja się wkręcam coraz bardziej <3333

      1. Przeczuwam że tak.
      2. Nie mam bladego pojęcia.
      3. Zawiezie ją tam i postraszy, a potem powie że jak beďzie nie grzeczna to ją tam zostawi czy coś tam... Xddd

      Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam, a kto? Daria ! No to życzę Ci dużo piniążków i dobrego chłopaka i wiele wiele więcej !!! Trochę spóźnione te moje życzenia, ale ważne że są prawda? No to buziaczki :***

      Bayuuu

      Usuń
  10. Kochana! Pierwsza sprawa to to że piszesz że nie ma akcji i brak weny... A JA SIĘ CARAZ BARDZIEJ WKRĘCAM! Przez cb zabrali mi tel w szkole :D czytałam twoje opki na lekcji i mi zabrali. Ale na szczęście oddali. Mmmm... trójkącik... nie no ja już sama z siebie się śmieje. Dars twoje 17 urodziny :O O matko ty staruszko za rok 18 :D Haha nie no jesteś prawie w moim wieku to aż taka stara chyba nie jesteś :D Sto latek i wszystkiego co najleprze. Buziaki i weny nata :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rozdział!
    Cecylia.
    1. TAK.
    2. NIE WIEM.
    3. TAK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdział świetny, przepraszam, że spóźnione ale Wszystkiego Najlepszego, spełnienia marzeń i żebyś dalej pisała
    1. Tak
    2. Nie wiem
    3. Oby nie

    ~I♥Diecesca~

    OdpowiedzUsuń
  13. Spóźnione ale szczere, wszystkiego najlepszego!
    Rozdział... perfff ❤❤❤
    Nie mogę się doczekać następnego ❤
    1. Może trszkę...
    2. Nie mam zielonego pojęcia
    3. Oby nie

    Pozdrawiam i weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisz dzisiaj rozdział pls

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój telefon ocalał ❤

    Daria, jeżeli chcesz coś poczytać, coś niezwiązanego z Violettą, to wejdź na: keepcalmandbeyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń