sobota, 12 marca 2016

/ LBA / Losy bloga /

________________________________________________________________
 
Dostałam pierwszą chyba nominacje od Rosalie XxXxXxX 

1. Jaką biżuterię lubicie nosić?
Odp. Noszę jedynie bransoletkę.

2. Macie zwierzaka? Jak tak, to jak się wabi? 
Odp. Mój kochany piesek Łatek 

3. Tolerujecie czarnoskórych ? Jak nie to dlaczego? 
Odp. Nie przeszkadzają mi. Każdy rodzi się inny.

4. Lubicie, gdy ktoś robi Wam zdjęcia??
Odp. Szczerze nie. I sobie też rzadko robię zdjęcia.

5. Co jest Waszą pasją?
Odp. Chyba pisanie , jak to pasja. Czasem lubię pośpiewać. 

6. Używacie różnych używek (narkotyki, papierosy, alkohol) 
Odp. Nie.

7. Jaki jest tytuł waszej ulubionej piosenki?
Odp. Work from Home.

 8.  Jaki jest Wasz ulubiony owoc i kwiat. 
Odp. Owoc to winogron. A kwiat na chwile obecną żółta róża.

9. Jak nazywa, się Wasz ulubiony piosenkarz/piosenkarka. 
Odp. Raczej nie mam jeden wybranej osoby.

 10. Jaki macie talent?
Odp. Załóżmy , że śpiew.
 
11. Jakie blogi czytacie najczęściej? 
Odp. tematycznie to jakieś opowiadania , kryminały. 
Najczęściej czytam blog Justyny. Ps. Twój też zaczęłam czytać. 
 
________________________________________________________________
 
 
 Teraz coś o blogu.  Jak widzieliście chce dobić do 50 rozdziałów 
i skończyć obecną historie. Ale co dalej ?

Postanowiłam , że nie odejdę. Zabastuje trochę , czyli zostawiamy tylko dwa blogi na których będę aktywna. Obecnie pisze opowiadania o rodzeństwie i zaczęłam o Diegolettcie. Wybierzcie który mam skończyć. Niedługo dodam ankietę i zobaczymy co wyjdzie.
 
Kolejna sprawa czyli nowa historia. Jakiś zarys w mojej głowie już powstał. Będzie o Diecesce , ale nie będzie porwania. Tak coś nowego. Prolog dodam może nieco wcześniej będzie po prawej stronie.
 
 ________________________________________________________________

7 komentarzy:

  1. Jej kochana dziękuje ze nie odchodzisz :))) Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobiazg. Niby wypociny itd. Ale sens w tym , że się do wszystkich przywiązałam. Kto będzie chciał niech czyta opowiadania , a kto nie nie zmuszam. Szanuje zdanie innych na temat mnie i opowiadania.

      Usuń
  2. szymon fajnie że zostajesz :( :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon gdzieś ty się powiedziewał ! Ja tutaj tęsknie. I smutny bo ?

      Usuń
    2. zdjęcie gipsu z ręki miałem a później nie zauważyłem rozdziału
      kolega na treningu mi przywalił że 2 tyg w szpitalu byłem hahahahaah też tęsknie kiciu :*

      Usuń
  3. l.o.v.e.d.i.e.c.e.s.c.a moje życie jednak ma sens :)))) dziękuje dziękuje dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dzięki że zostajesz :** To dzięki tobie założyłam mojego obecnego bloga :*** Dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń