niedziela, 13 marca 2016

Rozdział 43

••• Francesca •••

Dziecko rozwija się prawidłowo. To już piąty miesiąc , wszystko moja tak szybko. Diego naprawdę się zmienił , czasem tylko mu odwala i pokrzyczy. Nie wiem czy nie bzyka jakieś lasko , podobno nie. Jednak znając jego może być różnie. Dostałam sms od Krystiana. Odłożyłam szybko telefon.

- Ciężko ci odpisać ? - Zobaczyłam jak wchodzi
- Ciężko ci dać mi spokój ?
- On musi wiedzieć.
- Nic nie musi. Daj mi w końcu spokój. 
- Okłamujesz go. Prosiłaś lekarza by kłamał. To chore.
- Nic nie rozumiesz. 
- Widziałaś papiery on jest bezpłodny ! To moje dziecko !
- Krystian ciszej.
- I co w akcie urodzenia podasz , że dziecko jest pół miesiąca starsze ?
- Tak. 
- Oszalałaś chyba. 
- Ono musi mieć pełną rodzinę. 
- Fran nie pozwolę by mówiło tato do innego faceta.
-  On je zabije. Zmienił się bo jestem w ciąży nie rozumiesz ?
- Ucieknijmy razem. Daleko. 
- Kocham go. 
- Tak ci się wydaję. Bił cie.
- Już tego nie robi.
- Zrobił ci wodę z mózgu. Obudź się proszę. 

Krystian zna całą prawdę. Słyszał jak prosiłam lekarza by powiedział inną datę poczęcia dziecko. Z początku myślałam , że to dziecko Diego. Zaszłam w ciąże w dzień tego trójkąta. Musiałam powiedzieć mu prawdę bo mnie szantażował , że powie mojemu narzeczonemu. Pokazał mi papiery , które ukrył z Leonem by Diego się nie załamał. Wspólnie zrobili podróbkę. Zobaczyłam zadowoloną Violettę.

- Hej kochana. Jak się czujesz ?
- A w miarę. A ty i Leon co tam jest między wami ?
- A byliśmy na randce. Mowie ci jest po prostu boski. Mamy szczęście.
- Tak udało nam się ich zmienić.
- No i ci zazdroszczę. Pierwsza będziesz mieć dziecko.
- Macie Maję.
- Wiem. Jest słodka , ale jednak no nie nasze.
- Mówi do ciebie mamo ?
- A różnie. Zazwyczaj Violetta. Za to do Leona zawsze tato.
- Czyli w sumie masz pierwsza dziecko.
- W pewnym sensie może i racja w malutki.
- Jutro poznajemy płeć.
- Ooo ... to fajnie wiesz już jak chcesz je nazwać ?
- Jeszcze nie wiem ...
- Coś cie boli ? Jesteś jakaś no ... smutna ?
- Wszystko w porządku. Gdzie Diego ?
- Nie wiem tak szczerze.
- Okej. Przepraszam chyba się zdrzemnę. 
- Dobrze. Odpoczywaj kochana , przyjdę może później.

Ciężko jest okłamywać ukochaną przyjaciółkę. Jednak im mniej osób wie tym jest bezpieczniej.  Leżałam i patrzyłam w ścianę. Nie wiem czy robię dobrze , nie chce by Diego się wkurzył.



••• Leon •••

Przez ten miesiąc sporo się zmieniło. Zyskałem córeczkę , z którą bardzo się zżyłem. Przespałem się też kilka razy z Roxy. Źle mi z tym ,  muszę to zakończyć. Jak Violetta się dwie to chyba mnie zabiję.

 - Roxy czekaj !
- No co ? Tak od razu bez gry wstępnej ?
- Nie. Musimy to skończyć.
- Oj Leoś. Nie przesadzaj. Nikt się przecież nie dowie.
- Musimy rozumiesz ?
- Ostatni raz ...

Po raz kolejny jej uległem. Słodki głos , lekki dotyk sprawiają , że przy niej odpływam. Zrobiliśmy to jak zawsze w komórce. Jest zbyt podobna do Violetty moja podświadomość przez to uważna , że to nie jest zdrada. A po wszystkim jak dupek , którym jestem , wróciłem do swojej dziewczyny i córeczki. To jest jak nałóg , ciężko z tym skończyć.

________________________________________________________________

 Ale się porobiło wiem. Pewno zaskoczeni , że to nie dziecko Diego ? A może jednak nie ? A co do Leona , proszę nie bijcie mnie za ten romans. Wiecie trochę dramatu musi być. Zmieniłam wygląd bloga , dodał mi chyba weny bo lepiej mi się pisało.

 1) Leon skończy romans z Roxy ?
2) Francesca postanowi uciec razem z Krystianem ?
3) Diego dowie się prawdy ?

6 komentarzy:

  1. Hej cudownie,że napisałaś myślałam ,że już skończyłaś
    1.Tak
    2.Nie
    3.Tak ale nie będzie zły

    OdpowiedzUsuń
  2. super miśka :)
    1tak
    2.Nie
    3/taaak ok szymon tu wpadne później buziaki dupero

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻE TO DZIECKO NIE JEST DIEGO?!
    WTF?!?!?!?!
    Takie zwroty akcji nie fajnie mi się przyjmują, ale supi sie je czyta. Wgl Leon ma romans z Roxy XD
    Ja chyba zwariuje

    1. Będzie chciał, ale Violetta się dowie.
    2. Nie. Ona kocha Diego. Nie zostawi go.
    3. Tak. Nie będzie na NIĄ zły, bo w końcu mógł się tego spodziewać jeżeli oddał ją do burdelu. Ale na Krystiana będzie wściekły.

    OdpowiedzUsuń
  4. L.o.v.e.d.i.e.c.e.s.c.a kurde i zdziwiłaś mnie nie diegusia ??
    1.tak
    2.nie niezrobi tego
    3.dowie się i będzie krzyk BUM

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny *-* ale to ka być dziecko Diego pls xd
    1. Tak
    2. Nie
    3. Tak, nie będzie zły na fran ale bd chciał zabić Krystiana xd czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, niech to będzie dziecko Krystiana przynajmniej coś się będzie działo.
    1. Tak
    2. Na razie zostanie z Diego ale potem on ją wyrzuci razem z Krystianem
    3. Tak i wyrzuci ją z domu

    ~I♥Leoncesca~

    OdpowiedzUsuń