sobota, 26 marca 2016

Wejścia [ 40 000 ]

Hej misie rozdział 4 powinien pojawić 
się w poniedziałek lub wtorek.
Zależy kiedy będę miała czas by go napisać.


Zapomniałam wam podziękować za 40 tysięcy wejść.
Mój cel na ten rok to 50 tysięcy. Jednak jak tam dalej pójdzie ....

Może uda się i więcej. Dziękuje wam za każde wejście ,
 komentarz i hejty , które się pojawiły z waszej strony. 

Dziękuje stałym czytelnikom i tym chwilowym. 
Bez waszej pomocy by się to nie udało.
 Licznik nie zależy od mnie tylko od was.


A na koniec , życzę wam wesołych świąt.
W życzeniach dobra nie jestem niestety więc z neta : 

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
składam najserdeczniejsze życzenia:
dużo zdrowia, radości, smacznego jajka,
mokrego dyngusa, mnóstwo wiosennego
słońca oraz samych sukcesów.

7 komentarzy:

  1. Gratuluje kochana <3
    Tobie też życzę Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa :)
    Oby do 100 tysięcy wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w tym roku się nie uda. Może w przyszłym hahahha ;8

      Usuń
  2. darus na szybko bo zara gleba
    Moc prezentów od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach Wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratulację!
    Czuję że będziesz miała duużo ponad 50 tys. ;)
    Tobie też życzę udanych i wesołych świąt. Jako że też jestem słaba w składaniu życzeń to napiszę tyle WESOŁEGO JAJA :D :P

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana ;*
    Na pewno będziesz miała więcej niż 50 tys. ;*** Ja to czuję :D
    Nie umiem składać życzeń więc... Happy Easter !!! I Mokrego poniedziałku ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :*
    Marzę o takiej sumie wyświetleń xD
    Ja też tobie życzę wesołych świąt i dużo weny na pisanie historii :*

    OdpowiedzUsuń