piątek, 22 kwietnia 2016

Rozdział 3

••• Francesca •••

Miło spędziłam czas z Leonem. Może nie było idealnie , ale wyrwałam się na trochę z tego miejsca. Klient miał się zjawić zaraz. Zawiązano mi oczy chustką. Nie lubię tego , nie widzę czy obleśny.. Jednak może i lepiej. Słyszałam , że wszedł. Potem usiadł , tak mi się wydawało. Po chwili poczułam jak mnie obejmuje , wyczułam te perfumy.

- Leon ? - Zaryzykowałam 
- Skąd to wiesz ?
- Perfumy. 
- Cholera muszę zmienić. Masz wolne do końca dnia. 
- Naprawdę ? - Odwiązał chustę
- Tak ... znaczy ... nie.
- Nie rozumiem. 
- No masz mnie jako klienta. 
- Aham. 
- Szczęśliwa ? Tak wiem. Masz u mnie dług. 
- Dziękuje ... 
- Proszę. Bawimy się ?
- Tak. 


Położyłam się , a on nade mną. Przyciągnęłam go do siebie. Nie jest to idealne , ale wolę to robić z nim niż z kimś obcym. 



- Musisz być grzeczna. 
- A jak nie będę ?
- To będzie kara. 
- Jaka to ?
- Ciekawska taka ? Spróbuj mi psocić. 
- Korci mnie właśnie. 
-Mmm taka niegrzeczna Francesca ? Nie ładnie. 
- Oj tam. 
- Eh ... telefon ... czekaj ... 
- Dziewczyna dzwoni. 
- Zazdrosna ?
- Nie ...

Wstał , a ja leżałam. Zrozumiałam , że rozmawia z Diego. Raczej krzyczał. Trwało to długo , przykryłam się kocem. Siedział obok i ręką głaskał moje nogi. Jestem mu wdzięczna za wszystko.
________________________________________________________________

Hej krótko bo brak czasu.
 Aaa niedługo dodam krótką historie 3 rozdziały.
Jutro dodam rozdział.

1)  Dojdzie do seksu ?
2) Leon pokłóci się z Diego przez Francesce ?
3) Czy brunet jest szczery ?

7 komentarzy:

  1. Leon taki troskliwy się zrobił?
    Został "klientem" Fran żeby żaden inny jej nie dotykał 😊
    Zajebisty.

    1. Kurde nie wiem. Na każdą odpowiedź mam hipotezę, ale niech będzie, że tak.
    2. Tak
    3. Tak

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana rozdział cudo :*
    Nie komentuje każdego ale każdy czytam.
    Leocesca 💜💜💜💜💜💜
    Kocham cie za to *.*
    1. Tak proszę
    2. Pewnie tak
    3. Diego? Wydaje mi się ze nie.

    Dobra kochana czekam na next 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny rozdział <3
    1. Nie
    2. Tak
    3. Nie
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kochana, rozdział boski :)
    Leon taki kochany <3

    1. Myślę, że tak
    2. Tak
    3. Tak jeśli chodzi o Leona, a jeśli o Diego to nie :D

    ~I♥Leoncesca~

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna i tak se czytamy na sprawdzianie hahaha pani to za ściąge wzięła
    1,tak
    2.tak .nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymon martynka pani u mnie też za sciage wzięła jak czytałem kiedyś tam haha a rozdział fajny szkoda misiu że się mijamy :(
    1.tak
    2.yhy
    3.zalezy który :*
    do zobaczenia później

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega ZAJEBIASZCZY <3
    Uhuhu... Leonowi to trzeba wyrobić kartę stałego klienta xD No ale jest ciekawie :D
    1) Tak
    2) Co Ty mi tu odwslasz Daria? Oczywiście że nie :p
    3) No pewka :3
    No to czekam na next ;*
    Ps. Odezwij się na pingerze
    sashan.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń