piątek, 29 kwietnia 2016

Rozdział 6

••• Francesca •••

Reszta dnia mijała spokojnie. Siedziałam w swoim nowym pokoju , przeglądałam ubrania i rzeczy. Mężczyzny , ani nikogo u mnie nie było. Jednak gdy stałam przy oknie poczułam czyś oddech na karku. Znajome mi już perfumy. Niepewnie się obróciłam. To był ten biznesmenem.

- Gotowa ?
- Na ?
- Na seks. Myślisz , że po co tutaj jesteś ?
- Em ... 
- Zła odpowiedź. Rozbieraj się. 
- Nie dzisiaj. 
- To nie była prośba.
- Ale ... 
- Masz dwie minuty. 

Czyli jednak , nie jest taki jak sądziłam. Usiadł na łóżku i mi się przyglądał.. Patrzył na mnie z pożądaniem. Stałam nieruchomo co chyba go wkurzyło. Wstał i uderzył mnie otwartą dłonią. Potem rzucił na łóżko i wbił we mnie swoje usta. Ręką już masował moją myszkę.

- No zaczynamy kochanie. 
- Nie ... 
- Tak , nie będzie bardzo boleć. 
- Czyli boleć będzie ?
- Owszem , ale tak troszkę. Potem masz klienta. 
 - Co ?
- Mój syn cie zaliczy.
- Żart ? 
- Nie. 

Ściągnął moją sukienkę. Posadził mnie sobie na kolanach i zaczął dotykać. Potem rzucił mnie na łóżku , ściągnął moją bieliznę i we mnie wszedł. Zabolało bo nie byłam gotowa. Gwałcił mnie póki nie zobaczył moich łez , potem wyszedł. Zostałam sama.



••• Diego •••

Dzwonił do mnie Leon , że wykupiono Francesce. Chyba się zakochał i teraz nie wie gdzie ona jest. Ja wiem , ale mu nie powiedziałem. Wykupił go ojciec chłopaka mojej siostry. Jadę się z nimi spotkać. 

- Viola widziałaś ją ?
- Nie , ale Fede mi ją opisał i to raczej ona. 
- Spoko to jadę tam. 
- Miłej zabawy. 
- Dzięki. 
- O siedemnastej spotkanie w firmie. 
- Wiem.

Wsiadłem do samochodu i pojechałem. Już się nie mogę doczekać , aż zobaczę jej minę. Myśli , że może mnie odrzucić i dam jej spokój. Przeliczy się jeszcze. Nie dam jej teraz już żyć.

____________________________________________________________

Na wstępie przepraszam , ale nie miałam weny. Dodatkowo kłótnia z najlepszym przyjacielem (tak wiem przeczytasz to). Dziękuje chłopakowi lub dziewczynie za ten komentarz :
Jako jedyny / a rozśmieszyłeś / aś mnie i jestem ci bardzo wdzięczna. Naprawdę teraz nie obrażam , ale dziękuje. Oczywiście polecam kupienie nerki jak ktoś potrzebuje ;)

1) Diego prześpi się z dziewczyną ?
2) Uda się jej uciec ?
3) Leon ją odzyska do burdelu ?

Ps. Mam tydzień wolnego ! Będą rozdziały !
Dłuższe i może codziennie.

7 komentarzy:

  1. Nie wiem co mam napisać...
    Rozdział super ;)
    Ma nadzieję że Diego się opamięta i pomoże Fran ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za oblech!
    Ok? Violce podoba się Leon, ale ma chłopaka i jest nim Fede. Dobrze zrozumiałam?
    Diego jedzie do Fran. Ciekawe co się będzie tam działo. Niby Fede ma być klientem Fran? I on o tym wie czy nie?

    1. Nwm
    2. Nie
    3. Tak

    Zajebisty.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Violi podoba się Leon. Tak Fede wie , że będzie klientem Fran. Tak Fede i Viola są razem. Wszystko wyjaśni się w następnym rozdziale ;)

      Usuń
    2. No to się idę wieszać 😂

      Usuń
  3. Szymon coś smutno :( haha hehe hihi sorry nie zwracaj na to uwagi
    1.nei
    2.pf myślę że nie ale wkońcu to ty więc
    wszystko może się zdarzyć ale którz
    to wie
    3.no chyba nie
    Misiaczku a więc na wstępie przepraszam że mnie nie było ale musiałem się siostrą
    zająć do tego przyszła Maja i musiałem
    z nimi siedzieć naprawdę przepraszam ]
    Mam nadzieję że się nie gniewasz :( Szymon

    OdpowiedzUsuń
  4. Niema za co;)Jak coś to się polecam na przyszłość oczywiście w sprawach nerki ;) a teraz idę sprzedawać się na allegro bo tu niestety nikt nie chcę ale spokojnie nie mam żadnych Hivów jak o to chodzi


    i jestem mężczyzną jak sądzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana!
    Czytam każdy rozdział, ale nie komentuje bo przeniosłam się na wattpada..
    Teraz tam jest moje życie, ale na bloggera chyba też wrócę..

    1. Nie
    2. Myślę, że nie..
    3. Tak.. Wierzę w niego! ♥

    Do następnego :D

    OdpowiedzUsuń