sobota, 28 maja 2016

 Zostałam nominowana nie wiem przez kogo , ale dziękuje.

1.Wkurza mnie gdy chłopak smyra mnie nosem za uchem. To takie nieprzyjemne dreszcze , a on stale to robi.
 
2.co sądzisz o Soy Lunie ?
Nie wiem nie oglądałam i wątpie bym znalazła czas.
 
3. Kocham mojego chłopaka. Dawid ♥

4.mojimi męskimi frendami są em ... nie wiem

5.najleprza zecz jaka mi się w życiu przydarzyła 
To , że zostałam chrzestną chyba.

6.dlaczego pisanie a nie gotowanie XDD pisałam w nocy sorry :( 
Nienawidzę gotować ha ha
 
7.Moja największą zaletą jest
Szczerość.
 
8.Najbardziej lubie (przedmiot) 
Muzykę i polski

9.Odpoczywam przy.. pisaniu opowiadań


Tak więc jak można się domyślić mam chłopaka. 
Szymon nie dostań mi tam zawału. 
Dlatego chyba już nie będę pisała bo spędzam z nim wiele czasu.

7 komentarzy:

  1. Zawał :* Ale szczęścia kocie przepraszam Dario :( :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubie jak się mówi Dario kim kolwiek jesteś

      Usuń
    2. Szymon po Kocie nie poznaląś ??

      Usuń
    3. No zwątpiłam bo podpisałeś się niżej szymon

      Usuń
    4. hyhy wejdziesz na gg

      Usuń
  2. szczęścia wytrwałości i dużo dużo miłości zerwałaś zaręczyny nawet nie wie kiedy niech ci zapewni to czego ja nie mogłem szymon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mądra się wylogowałam :D
    Graruluje chłopaka! A niech tylko spróbuje ciebie skrzywdzić to poskamuje mojej pięści! :D
    Co do rozdziałów itp. Rozumiem.
    Ale licze chcociaż na jakiś rozdział nawet raz w miesiącu.
    Kochana szczęścia w związku ❤
    /Nata

    OdpowiedzUsuń