wtorek, 14 czerwca 2016

Rozdział 29

••• Violetta •••

Diego od paru dni jest jakiś dziwny. Odkąd znalazł Francescy zachowuje się inaczej. Rzuca się do mnie z byle powodu lub do Leona. No tak teraz ona jest najważniejsza. Znudzi mu się jak każda inna i taki będzie finał. Kiedyś się mną interesował , a teraz tylko gdy coś zrobię łaskawie zwróci na mnie uwagę. Właśnie wróciła Fran.

- Hej Viola. 
- Co ty tak późno ?
- Nie muszę ci się tłumaczyć. 
- No mi nie , ale Diego ? Co masz romans ?
- Nie powinno cie to obchodzić.
- Ah tak ? No ciekawie.
- Bardzo. 

Taka z nią rozmowa. Po co on w ogóle ją wykupił. Może przez pewien czas ją lubiłam , ale mi przeszło. Usiadłam na kanapie i spokojnie oglądałam telewizor. Nagle poczułam jak ktoś mnie obejmuje. Skierowałam wzrok na postać i zobaczyłam uśmiechniętego Leona.

- A ty co taka samotna ?
- Diego wyszedł. Fran dopiero wróciła. 
- Z tego spaceru ?
- Nie obchodzi mnie skąd. Mogła nie wracać. 
- Nie bądź dla niej taka oschła. 
- A co zakochałeś się ?
- A co zazdrosna ? 
- Nie ? Zresztą nie tykaj mnie. 
- Ej młoda masz okres czy co ?
- Raczej chcicę. 
- Mogę ci pomóc jak chcesz. 
- Tak ?
- Tak. 
- Niech będzie. 
- Tak ? - Uśmiechnął się 
- Tak. 
 
Więc spędziłam noc z Leonem. Nie wiem co we mnie wstąpiło. Pragnęłam tego , a on jako facet wykorzystał to w pretekście , że chce mi pomóc. Potem gadał przez telefon wciąż mnie smyrając. Wtuliłam się w niego i prawdopodobnie zasnęłam.


••• Francesca •••

Umyłam się i poszłam spać. Diego chyba nie było , gdy wstałam wszystko leżało tam gdzie wcześniej. Zjadłam śniadanie i wyszłam na dwór. Tam Leon z Violettą siedzieli na huśtawce. Violetta wrogo na mnie spojrzała , nie wiem o co jej chodzi.

- Francesca.
- O hej Diego.
- Gdzie się szlajasz ? 
- Co ? 
- Nie było cie wczoraj. 
- Mówiłam , że wychodzę. 
- Na cały dzień ! 
- No. 
- Viola dzwoniła , o której wróciłaś. 
- Moher. 
- No jasne. 
- Ona siedzi z Leonem i to dobrze tak ?! 
- Tak dobrze. Gdzie leziesz ?
- Daleko. 
- No raczej wątpię. 

Złapał mnie za ramie i wprowadził do budynku. Poszliśmy na górę , a raczej mnie tam zaciągnął. Pchnął mnie do sypialni i zamknął drzwi na klucz. Cudownie widzę. Podeszłam do okna.
____________________________________________________________

Dzisiaj rozdział z serii krótszej. 
Kobieta zmienna. Powraca zły Diego. 

1) Fran zdoła uciec ?
2) Co tak naprawdę jest powodem złości Diego ? 
3) Leon będzie z Violettą ?

2 komentarze:

  1. Francesca się stawia, ale czy to dobre posunięcie? Nie sądzę. Diego ją zamknął w sypialni.
    Violetta spędziła noc z Leonem. Znowu jest wrogo nastawiona na Fran. Czy Diego coś zrobi z tym, że V spędza czas z Leonem?
    W.S.P.A.N.I.A.Ł.Y.

    1. Możliwe, że tak
    2. Nwm
    3. Narazie nie

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Love diecesca
    1.prawdopodobne
    2.wie o alexie i fran
    3.tagh
    fran jaki kociak XD

    OdpowiedzUsuń