sobota, 10 września 2016

Rozdział 20 : Nie uprawiamy seksu bo jestem w ciąży ?

•••Naty •••

Mieliśmy właśnie lekcje śpiewu , kiedy dyrektor przez głośniki powiedział , że zajęcia są odwołane. Wszyscy oczywiście się ucieszyli , ale to było podejrzane. Jeszcze bardziej , gdy przed szkołą zobaczyliśmy dwa wozy policyjne.

- Może ktoś handlował narkotykami.
- Tak , może lub nie. Sama nie wiem Ludmi. 
- Pewno niebawem się dowiemy. 
- Natalia , możemy pogadać ?
- Ona nie chce z tobą gadać Maxi. - Odpowiedziała Ludmiła
- Wiesz myślę , że może. 
- Weź się od niej odwal. 
- Nati proszę.
- To nie jest dobry czas idziemy na zakupy co nie ?
- Tak ja i Natalia idziemy bajo Maximiliano.
- Ucieczka ci nic nie da !
- Owszem da więcej niż możesz sobie wyobrazić.

Obróciłam się i poszłam. O tym dlaczego zerwałam z Maxim wie tylko Ludmiła. Nie przepada za nim , ale wie że go kocham. Łaziliśmy po sklepach szukając jakiś ciuchów. Nagle moja przyjaciółka krzyknęła , że ma świetny pomysł. Już byłam ciekawa.


- Więc ?
- Znajdziemy ci nowego chłopaka !
- Ale pomysł brawo.
- No odwali się od ciebie. Zasługujesz na lepszego.
- Ale go kocham.
- Oj przestań Nata rozerwiesz się.
- Wyjdę na dziwkę , która rzuciła go dla innego.
- I wtedy nie będzie z tobą gadał ? 
- Który by mnie chciał ...
- Znam paru świetnych kandydatów dla ciebie.
- No nie wiem ...
- Chociaż spróbuj.
- I co ja mu powiem ? Nie uprawiamy seksu bo jestem w ciąży ? 
- Wkręcisz , że nie jesteś gotowa.
- To się nie uda. 
- Uda Natalia , zaufaj mi moje plany są niezawodne.
- Jasne ...
- Idziemy popatrzeć na ciuszki dla dzieci ?
- Za szybko na to.
- Popatrzymy na ceny. Może coś kupimy.
- Okej ...
- Będę chrzestną co nie ?
- Jak je urodzę.
- Bo ja pozwolę ci usunąć jakaś ty śmieszna.
- Mhm ...
- Gadałaś z Leonem ?
- Jeszcze nie ...
- Mam z nim pogadać ?
- Sama dam radę. 

 Kiedyś Ludmiła mnie wykorzystywała. Często nadal tak jest. Jednak jedno muszę przyznać jest wspaniałą przyjaciółką. Może dla ludzi jest wredna i bezduszna , ale ja zawsze mogę na nią liczyć. Chciałabym , żeby wszyscy poznali taką Ludmiłę jaką ja znam. Żeby nie udawała już więcej jędzy by być popularną.




••• Violetta •••

Już trzeci dzień jestem w Hiszpanii. Jutro nagrywamy teledysk. Siedzę teraz w hotelu.A no tak przefarbowali mnie na blondynkę. Chyba już tak zostanę na stałe. Nagle widzę Leona , a przynajmniej mam takie wrażenie. 
Chowam się by to szybko sprawdzić.

- Dzień dobry szukam Violetty Castillo.
- A pan jest ? 
- Jej znajomym. 
- Przykro mi nie mogę udzielać takich informacji.
- Chce tylko wiedzieć jaki pokój.
- Bardzo mi przykro. 
- Fajnie. Dobra poszukam jej sam.
- Nie może pan tutaj przebywać.
- Spoczko. Poproszę jakiś pokój.
- Dobrze już sprawdzam. 

Oddaliłam się kawałek i usiadłam na kanapę. Po co on mnie szuka. W ogóle jak mnie znalazł w tym hotelu. Wzięłam gazetę by mnie nie zauważył. Poszedł na górę schodami , ja w pewnej odległości za nim. Taka tajna agentka.

- Violetta ! 
- Boże ... - Podskoczyłam , to makijażystka
- Czekamy na ciebie. 
- Ah tak ? - Fajnie zgubiłam go , który ma teraz pokój 
- Tak wybieramy strój do teledysku.
- Tak ... zapomniałam. Możemy już iść.

Poszłam z nią. Jednak ciągle myślałam o Leonie. Nie pierwszy już raz. Dlaczego mnie szukał. Czyżby mój sen coś znaczył. Po mojej mini pracy zadzwoniłam do Francescy. Nie odebrała , zaczynam się martwić.

_______________________________________________________________________

Ale ja lubię wszystko komplikować.
Szczerze powiem tak. Komentarzy jest mało , wejść standardowo.
Więc piszę dalej , buziaki.

1) Naty umówi się z kimś ?
2) Po co przyjechał Leon ?
3) Policja przyjechała do Francescy ?

5 komentarzy:

  1. Naty w ciąży. Dlatego z ni zerwała? Przecież to jego dziecko to o co może chodzić?
    Leon jeszcze nic nie wie. Ciekawe jak zareaguje na wieść, że będzie wujkiem :*
    Leon przyleciał do V? Traci kasę tylko dla tego planu czy coś innego kombinuje?
    Cudowny.

    1. Nwm
    2. Nwm
    3. Tak

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział cudowny!
    Bo jest dużo Naty
    A nie mówiłAM ZE TO CIĄŻA1
    jESTEM Prorokiem ;p
    Wole violke w brązi a nie w blądzioe lub ombre!
    Leon pewnie też ;D

    1. Nie
    2. by ją ' odzyskac ''
    3. tak

    Cps czuje ze długo nie powie naty leonkowi o ciązy
    A przeciez ich ostrzegał!
    Maxi to ma mózg meduzy gdy wkracza w sexik ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział super. Ciesze się że dodałaś także innych bohaterów w jakimś stopniu xdd
    czekam na kolejny z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  4. hey tu martyna :) rozdział bez diecescy ;( ale i tak super
    1.tak
    2,.nw
    3.tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział ❤

    Moje przeczucie,że Naty jest w ciąży się sprawdziły chociaż nie bardzo rozumiem dlaczego z nim zerwała.
    Jeżeli to jego dziecko to nie powinni się rozstawać.
    Wszystko się skomplikuje,już nie mogę się doczekać jak ten wątek potoczy się dalej.
    Leon przyleciał do Violetty?
    Mam nadzieje,że nie zrobi nic głupiego.

    1.Nie
    2.Może planuje wszystko naprawić?Wybacz za niecierpliwość ale uwielbiam tą parę,oby próbował ją odzyskać.
    3.Tak

    Czekam z niecierpliwością na kolejną perełkę;*
    Kocham tą historię 💕
    Buziaczki 😘 😘 😘

    Diana

    OdpowiedzUsuń