wtorek, 21 lutego 2017

90 000 wejść

Hej kochani. Nie wiem jak to się stało ale przegapiłam 90 000 wejść.
Bardzo wam dziękuje za cierpliwość co do rozdziałów. 
Za każdy komentarz i pojedyncze wejście.

Wiem , że Violetta skończyła się już dawno. Trudno jest czytać o Diecesce.
Wiecie teraz na topie jest Soy Luna. Sama ją chętnie oglądam , choć mam osiemnaście lat. Na blogu zostało nas nie wiele jednak cieszy mnie te parę osób.

Jeszcze raz dziękuje , nie wiem jak długo tutaj będę. 
Oby jak najdłużej jednak powoli tracę wenę na Diecesce. 

3 komentarze:

  1. Proszę nie odchodź i pisz dalej ja ci pomogę będę komentować twój blog proszę :(:'(


    Wera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie odchochę jeszcze spokojnie :)

      Usuń
    2. Ok Dziękuję pisz na tym blogu długo po kocham twojego bloga . i Kocham Diecesce tak jak ty i też piszę o Diecesce razem z moim byłym chłopakiem ja wymyślam za dziewczyny a on wymyśla za chłopaków . Wiesz.

      Wera

      Usuń