wtorek, 14 lutego 2017

Moje / nasze walentynki ♥.♥

Hejo ! Dziś walentynki !
Dla niektórych jest to wspaniały dzień , dla innych nie koniecznie.
Ale dlaczego ? To że ktoś nie ma chłopaka lub dziewczyny nie oznacza ,
 że musi smucić sie w tym dniu. Pamiętajmy o rodzinie i bliskim naszemu serca osobą. Może to im sprawicie niespodziankę i dacie mały upominek.

Czasem lepiej jest dawać niż brać.
Dla niektórych osób zabrzmi to dwuznacznie hihi

Jeśli chodzi o mnie , tak mam swoją drugą połówkę. 
Nie obchodzimy dziś walentynek bo widzimy się dopiero w piątek. 
Jednak mimo to cieszy mnie ten dzień. 

Życzę wam udanych walentynek. Bez smutasów i samotności.
Postaram się napisać dziś rozdział ♥♥♥ 
 

1 komentarz:

  1. A dla mnie jest smutny :( :'( po w tym dniu zerwał ze mną mój były chłopak i każde walentynki mam smutny dzień :( , ale to było dawno jak byłyśmy w szkole postawianej chodziłam z nim 2 lata mieliśmy po 10 12 lat :( byliśmy zmieścimy :( :'( . Chciałam do niego wrócić ale on nie chce :( .

    Czekam na rozdział może twój rozdział mnie rozpromieni.

    Wera

    OdpowiedzUsuń