wtorek, 13 czerwca 2017

Rozdział 27

••• Francesca •••

Gdy usłyszałam co mówi ... nie wiedziałam co się dzieje ... nie wiedziałam jak mam się zachować ... Skąd on może to wiedzieć , tego nie ma nigdzie zapisanego. Co jest jakimś czarodziejem ? Poszedł do jasnowidza ? Przecież to niemożliwe.

- I cisza. - Głupio się uśmiechnął 
- Nie wiem o czym mówisz ...
- I po co udajesz ? Co ci to niby da ? 
- Ja ... 
- Już nic nie mów. Idź na górę wejdź do pokoju z czarnymi drzwiami. 
- Diego co ty robisz ? - Spytał chłopak obok 
- Nie ważne. Idź. 

Chciałam coś powiedzieć , ale skarcił mnie wzrokiem. Posłusznie poszłam na górę w poszukiwaniu czarnuch drzwi. W środku było jedynie łóżko. No tak ... można się domyśleć co będziemy robić. Usiadłam spokojnie i myślałam nad tym wszystkim. 




••• Leon •••

Nie wiem i szczerze nie chce wiedzieć co planuje Diego. Nagle z dupy mówi do niej Andrea. Przecież to nie ma sensu. Jego logika nie ma sensu , oddaje ją a potem chce odzyskać. Wiedziałem , że jest z nim coś nie tak , no ale bez przesady.Violetta nie wracała , zacząłem jej szukać , zobaczyłem szatynkę na schodach.



- Wszystko w porządku ?
- Leon ... wystraszyłeś mnie ... tak ... - Otwarła łzy 
- Przede mną nie musisz udawać , powiedz mi będzie ci lepiej. 
- Bo Camila ma do mnie pretensje. Że robię z siebie gwiazdę i w ogóle. 
- Jest zazdrosna , nie przejmuj się. 
- Nie rozumiesz ... to tak jakbyś pokłócił się z Diego ...
- Zaufaj mi. Przyjaźń męska jest inna od waszej my się sobie nie zwierzamy. 
- Brakuje mi jej , nie chce się z nią kłócić ...
- To się pogódźcie.
- To nie jest takie proste. 
- Bo laski są dziwne. 
- Przepraszam czy ty mnie obrażasz ? 
- To nie tak ...
- Jednak tak to zabrzmiało. 
- Oh Violu ...

Zacząłem jej wszystko tłumaczyć. Nie chciałem by była smutna. Spytała jak poznałem się z Diego. Poświęciłem czas by jej to opowiedzieć. To była moja szansa na zbliżenie się do niej. Zaproponowałem jej spacer , po krótkim namyśle zgodziła się. Dziewczyna szła bardzo powoli. 


- Powinnam ją przeprosić ?
- Jeśli uważasz , że to odpowiedni moment to tak. 
- Powiedzieć jej prawdę ? No ... o nas ?
- Nie ... laski to plotkary chociaż się przyjaźnicie zaufaj mi.
- Dziękuje Leon. 
- Violetta ... czy już wiesz co do mnie czujesz ?
- To dość skomplikowane ...
- Może spróbujesz mi to wyjaśnić ? Bo ja tego naprawdę nie pojmuję już ...
- Ja w sumie też ... dobrze się przy tobie czuje. Jako jedyny jesteś w chwilach kiedy cie potrzebuje , rozumiesz mnie prawie lepiej niż brat ...
- To gdzie jest problem ?
- Nie pokocham cie ... jestem zakochana w kimś innym ...
- Federico ?
- Nie wiem ... przepraszam Leon. 
- Dobrze , ale chce cie prosić o jedno. 
- O co ?
- Nie odtrącaj mnie , zachowuj się tak jakbyś o niczym nie wiedziała. 
- To trudne ...
- Ja mam trudniejsze zadanie ...

Byłem wściekły , na nią i na siebie. Po co ja się w niej zakochałem. Nieodwzajemnione uczucie jest gorsze niż cokolwiek innego. Ona nawet nie próbuje mnie pokochać. Ja zakochałem się po raz pierwszy , a ona to spieprzyła. Bez słowa odszedłem. Poszedłem na górę , Diego nie było chyba zabrał Francesce i pojechał do domu. Wiem , że nie będzie miała kolorowo. Może aby zdobyć dziewczynę trzeba iść jego metodą. Muszę sobie porwać laskę.





••• Violetta ••

 
Rano ubrałam się i bez czekania na Leona wyszłam z domu. Przed pierwszą lekcją siedziałam w klasie. Do pomieszczenia wszedł Federico. Stanął przed fortepianem i zaczął śpiewać , nie wiedziałam co ma na myśli.


 - Fede co robisz ? 
- Zauważyłem , że jesteś smutna. Chciałem cie pocieszyć. 
- Okej ...
- Coś się stało ? To przez Leona ? 
- Leona ? 
- No chyba chodzicie ? Przynajmniej tak gadają ... 
- My ... zerwaliśmy wczoraj ... 
- Naprawdę ?
- Tak ...
- Powiesz mi dlaczego ?
- Nie układało się nam ... chyba do siebie nie pasujemy. 
- No jest starszy ... powinnaś być z kimś swojego wieku ...
- Tak ... 
- Nie smuć się. Chcesz się zerwać z lekcji ?
- Po co ?
- Pójdziemy na lody , to ci poprawi humor. 
- Dobrze ... 

Chłopak podszedł i objął mnie rękę. Mój sen ... moja marzenie ... właśnie się spełnia. A ja nie czuje nic ... pustka , wcale mnie to nie rusza ... Powinnam skakać z radości m ale tak nie jest. Jeszcze skłamała , tak jakby bo w sumie nie chodziłam z Leonem. Nie mogę tego dalej ciągnąć , tego kłamstwa , nie teraz. Musze się skupić na Federico. To w nim jestem zakochana ... nie w Leonie ....
_______________________________________________________________________

Moja wena jest poniżej zera :D Tak się da ? Chyba tak. 
Totalna masakra , nic nie mogę wymyślić. Wypaliłam się ? 
Oby nie ... macie popsutą niedoszłą Leonette.

1) Federico i Violetta zostaną parą ?
2) Leon porwie jakaś dziewczynę ?
3) Gdzie Diego zabrał Francesce ?

Ps. Wiem krótki , ale lepsze to niż nic.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tylko nie Leon! Niech on nie zamienia się w Diego, bo inaczej uduszę. Może tą szczęśliwą laską będzie Violetta? XDD

      Diego nadal nie odpuszcza. On traci się w moich oczach. Dupek! Tylko jedno mu w głowie! Fran to ma straszne życie, a najgorsze to będzie, jeśli się zakocha w tym bydlaku! To będzie już tragedia. Niczym jak Piękna i Bestia.

      Federico nagle zainteresował się Violettą. Nie dobrze, bardzo nie dobrze. Ona jest tylko dla Leona! Lubię Fede, ale nie przepadam, gdy podrywa Violę. Wolę ich jako rodzeństwo-przyjaciół.

      Rozdział jest wspaniały i czekam z niecierpliwością na kolejną perełkę.
      Pozdrawiam

      Mrs. Devil ♡

      Usuń
    2. Dziękuje za te twoje motywujące komentarze

      Usuń
  2. Hej jak tam u ciebie ;)
    to więc tak .
    1 No nie wiem może tam Viola pójdzie na te Lody z Fede ale może będą przyjaciółmi .
    2. I to będzie Viola .
    3. Nie wiem może to jakiegoś domu , albo do domu Fran , tego którego kiedyś mieszkała jak była dzieckiem .
    Rozdział jest bardzo fajni , nie ważnie że jest krótki , ale jest .
    Czekam na następny i życzę dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie źle ... nie mam weny , stresuje się przed egzaminem zawodowym , masakra przez to nie mogę nic napisać

      Usuń
    2. Oj :( :( , wszystko będzie dobrze trzymam kciuki aby ci się udało na tym egzaminie . I jak ci się uda to mam nadzieję że będziesz miała dużo pomysłów na dalsze opowiadanie.

      Usuń
  3. Po pierwsze: to nie załamuj się...każdy ma czasami trudne chwile/momenty
    Po drugie: rozdział jest super pomimo tego,że jest krótki. Ah ta miłość nieodwzajemniona...biedny Leon 😢
    Może Viola z czasem coś poczuje do niego.
    1.Mam nadzieje że nie
    2. Nie będzie w stanie. Nie będzie taki jak jego durny kumpel. Z miłości do ViOli tego nie zrobi
    3.Gdzieś na pewno
    Ciekawe czy Diego się zmieni? Czy nadal będzie tym samym Dupkiem co teraz.
    Życzę weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej final opowiadania zaskoczy wiele osob , ale kto wie moze ktoś sie domyśli ☺

      Usuń
    2. Ile jeszcze jest rozdziałów?

      Usuń
    3. Planuje skończyć historie na 50 wiec spokojnie 😊

      Usuń
    4. Już się bałam, że finał jest bliski,ale znając życie 50 szybko minie xD

      Usuń
  4. Alexandra kurczee znów w plecy
    powodzenia na egzaminach
    1.tak
    2.tak
    3. do domu tam gdzie mieszkała jako mała dziewczynka XD i tam bd jej rodzice bum i on zabije matke fran 0_0
    Fajnie by było ( za dużo filmów)

    OdpowiedzUsuń