środa, 12 czerwca 2019

Hej. Chciałam was powiadomić o tym, że rozdział w tym tygodniu się nie pojawi. Tak naprawdę nie wiem czy w ogóle kiedyś się pojawi. Nie mogę jakoś wejść w tą historię, zaczęłam i jestem niezadowolona. O wiele lepiej pisać mi na innym blogu i chyba na razie zajmę się tamtym opowiadaniem. Bo czy jest sens po raz kolejny zaczynać coś nowego na tym blogu ? No właśnie ... sami sobie na to opowiedzcie. Na pewno wezmę to pod uwagę w swojej decyzji na temat dalszej działalności.

Czy to pożegnanie ? Nie wiem, przekonamy się niebawem. Pamiętajcie o odpowiednim nawodnieniu w upalne dni. Przepraszam oraz pozdrawiam Dars. 

7 komentarzy:

  1. CO?!
    NIE!
    NIE MOŻESZ!
    NIE ZOSTAWIAJ NAS!!!! :(
    CO POCZĄĆ MAMY BEZ CIEBIE ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam się podpisać Nicole

      Usuń
  2. Nie nie możesz odejść ����������

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam się z odejściem ��������������������

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrób głosowanie i okaże się czy ludzie chcą dalej tej historii czy innej ? Jak dla mnie możesz pisać inna, chociaż do tej się przyzwyczaiłam. Chce tylko byś została ... Proszę ...
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyna
    Wszyscy chcemy Abyś została :(
    Nie opuszczaj nas prosimy
    Zawsze będziemy na ciebie czekac!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :( :( :( :( :( :( :( :( NIEEEEEEEEEEEEEE.!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń