piątek, 14 czerwca 2019

Hej, oczywiście wasze komentarze nie są mi obojętne. Wszystkie przeczytałam i wzięłam sobie do serca. Skoro chcecie bym została, co bardzo podniosło mnie na duchu, to kieruje do was pytanie. Dusimy tą historię, czy zaczynamy nową ? Siedzimy w tym razem i chce znać wasze zdanie. Muszę być z niej zadowolona, jak również wy. Czekam jak najszybciej na waszą odpowiedź co robimy dalej.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł może napisać parę zdań, a może natchnie mnie i wena szybko wróci. Pozdrawiam wszystkich dzięki, którym zostałam Dars.

3 komentarze:

  1. Nicole! Aaaaa jesusku czy to mój szczęśliwy dzień!?
    Według mnie możemy kontynuować, ale to zależy od ciebie w końcu to tobie musi podpasować bo ty to piszesz!
    Ja będę zadowolona z każdej Historii jaka wyjdzie z pod twoich skrzydeł

    Ściskam mocno i do zobaczenia kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej jak super!! Może zacznijmy nową jeżeli będzie Ci lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna
    Ooo jak super❤️
    Wciagałaś orężadę?! Haha rozwalił mnie
    Jeśli miało by ci to pomoc to możemy zacząć nowa

    OdpowiedzUsuń