piątek, 12 lutego 2016

Rozdział 27

*** Diego ***

Obiecałem mamie , że nie rozwalę śluby. Dotrzymam słowa , dziewczyny to zrobią. Bieliznę Francescy już włączyłem. Violetta stoi zbyt daleko. Pewno potem dostanie jej się od Leona. Musiałem to zrobić , ten typ wygląda podejrzanie. Fran spojrzała na mnie.


- Wyłącz to. - Powiedziała cicho
- Ale co ? - Zagrałem głupa
- Wiesz ... prosze Diego zrób to ...
- Fran ...
- Tylko raz. Zrób coś dla mnie ...

Uległem jej , wyłączyłem to. Zmienia mnie to , źle. Muszę szybko coś wymyślić. Zbliżają się słowa przysięgi. Tort za daleko. Do tego Francesca trzyma mnie za rękę. Spojrzałem na Leona , olśniło mnie. 

- Stop ! - Krzyknąłem 
- Diego ... - Wyszeptała Fran
- Mamo mówiłaś zawsze , że chcesz byśmy z 
Leonem zaśpiewali na twoim ślubie. 
- Po ceremonii. 
- O nie ! Lepiej teraz.
- Diego ...
- Wymyśl coś proszę ... dostaniesz co zechcesz. - Wyszeptałem

Wyszedłem na środek za mną Leon ze skwaszoną miną. Muzycy puścili nas na małą scenę. Dogadałem się z nim jaką piosenkę śpiewamy. Spojrzałem na Francesce. Po chwili zaczęliśmy grać. 
*** Francesca *** 
Nie wiedziałam co mam zrobić. Podeszłam do Violetty i chwile z nią rozmawiałam. Ona ma coś w postaci szóstego zmysłu. Powiedziała mi , że ten typ wygląda podejrzanie i jest też za rozwaleniem ślubu. Chłopaki skończyli śpiewać. Violetta wiedziała co robić , ale mnie nie wtajemniczyła. Podeszła do Leona , Diego zmierzał w moją stronę.

- Jesteś pewna ? - Spytał Leon 
- Tak ... na sto procent , Fran też go poznaje. 
- Francesca ? To prawda ? Próbował ją zgwałcić ?
- Yyy ... - Spojrzałam na nią a ona kiwnęła na tak
- No kiedyś ... to chyba on.
- Zabije gnoja !

Leon podszedł i przywalił panu młodemu. Jego mama patrzyła ze zdziwieniem. Po chwili wykrzyczał , że już nigdy nie tknie Violi i jego mamy. W rezultacie razem z Diego szybko się go pozbyli. Nie mogłam po prostu uwierzyć , że mu pomogłam.

- Tak więc ... to chyba tyle ... - Powiedziała ich mama
- O nie mamusiu ! Idziemy na impreze. 
- Diego ... - Wyszeptała 
- Nie ma , żadnych ale !

Tak jak powiedział , tak się stało. Poszliśmy na sale. Wszyscy bawili się bardzo dobrze. Dużo tańczyłam z Diego. Potem zasnęłam na górze w jego ramionach. Po raz pierwszy nie uprawialiśmy seksu. Mam nadzieje , że on się zmienił i zawsze będzie miło.
______________________________________________________________ 
Więc w ten sposób kończy się dobry Diego. Od przyszłego rozdziału zaczynamy erę złego chłopca. Nie mam weny niech ktoś pomoże. 
I ferie się kończą ... kto zaczyna ? 

1) Co przyniesie nowy dzień ?
2) Czym chłopak zaskoczy Francesce ?
3) Po co przyjdzie Krystian ?

5 komentarzy:

  1. Super ^^ ja zaczynam ferie jeej
    1. Coś złego
    2. Swoim zachowaniem
    3. Nwm ma nie przychodzić
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej kochana mi się właśnie ferie zaczeły :D Ciesze się że będzie zły Diego. Kilka rozdziałów jak był dobry to było nawet spoko ale zatęskniłam za złym Diego. Hah ale pięknie to napisałaś "era złego chłopca" :D :D Kochana tak tylko podsyłam pomysł a raczej przypominam o nie użytych klamerkach :D :D Hahaha ja nie mogę taki zboczuszek się we mnie budzi ;)
    1) Ojeja nie wiem
    2) Kolejne pytanie dla mnie za trudne! :'(
    3) Pewno do Fran ale nie wiem po co.
    Pozdrawiam Kochana i niech wena szybko wraca. Nata

    OdpowiedzUsuń
  3. ZŁY DIEGO? Brakowało mi troche go, ale dobrze, że wraca XD
    ZACZĘŁAM FERIE WIĘC NO XDDDD
    1. Dużo płaczu Fran przez chłopaka XD
    2. Nie mam pojęcia Xd
    3. Po Fran, a po kogo?

    Życzę weny. Buziaki :*
    A tym czasem ja ide coś tworzyć na moje blogi C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeja.. Na początku chcę Cię przeprosić, że nie komentowałam. Miałam dużo rzeczy na głowie, w tym nauka. Sama rozumiesz :)
    Ale już jestem i obiecuję poprawę! ;D
    Postaram się komentować wszystko :*
    Jeej.. Wraca zły Diego! xD ;**
    Tak się za nim stęskniłam ;P
    Matko.. Patrzę na te pytania i nie znak odpowiedzi na żadne ;D Ale okej.. Spróbuję xD
    1. No nie wiem no :D Pewno coś złego.. Bo jak wróci zły Diego to musi zdarzyć się coś złego.. Logika ;D :P
    2. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie ;D xD
    3. No po Francescę ;P Albo.. Nie, nie mam innego pomysłu xD
    No to tyle ode mnie :) <3
    Życzę Ci duuuużo weny!

    OdpowiedzUsuń