sobota, 23 kwietnia 2016

Rozdział 4

••• Diego •••
 
 Poszedłem pod szkołę po moją siostrę Violette. Jest mi teraz potrzebna. Wiem , że nie zrobi niczego za darmo. Jest do mnie bardzo podobna. Ma siedemnaście lat i wiem , że jest zakochana z Leonie. Ta informacja mi wystarczy by się z nią w łatwy sposób dogadać. Od razu się domyśliła , że coś chcę. Rzadko przychodzę po nią do szkoły chyba , że mnie o to poprosi.



- Co byś tym razem chciał ?
- No mam sprawę. 
- Co będę z tego mieć ?
- Postaram się załatwić ci wyjazd z Leonem. 
- Postarasz czy załatwisz ?
- Załatwię.
- To możesz mówić. 
- Jest dziewczyna chyba rok od ciebie starsza.
- Burdel ?
- Owszem. 
- Mam się z nią zaprzyjaźnić ?
- Tak. 
- Stoi jak załatwisz wyjazd. 
- Spoko do jutra daj mi czas. 
- Okej. 
- Idziemy do domu. 
- Kupisz mi batona z orzechami ?
- Tak. 
- To idziemy.

Jej ton głosu jak zawsze był poważny. Potem zarzucenie włosami i śmiech. Zawsze tak robi interesy. Ogólnie jest roześmiana , ale jedno mogę przyznać. Mam ładną siostrę i muszę jej bardzo pilnować.




••• Francesca •••
 

Nie doszło do seksu , Leon się zabrał i poszedł. Miałam dwóch klientów. Niestety jeden z nich był stary. Po co ludzie płacą za seks , miał obrączkę czyli ma rodzinę. Wieczorem ponownie zjawił się Leon. Jednak chyba był zły. Wyjaśnił mi wszystko powoli , nie mogłam w to uwierzyć.



- Ktoś cie po prostu wykupił. Poszedł , a on mi mówi
 że sprzedał. Nie skonsultował tego ze mną.
- Jestem wolna ?
- Nie. Jesteś jego. Nie wiem jak. 
- Kupił. 
- Wyceniłem cie na 450 tysięcy ! To prawie pół miliona !
- Leon. 
- Zrobiłem to specjalnie by nikt cie nie kupił. 
- Aha ... 
- To nie możliwe by ktoś tyle zapłacił. Komu się podobało ?
- Nie wiem. 
- Pomyśl. Kto przychodził do ciebie często. 
- Może z dwóch typów ...
- Opisz jak wyglądali. Odkręcę to.
- Ale ja nie chce tutaj być ...
- Będziesz ... nie możesz z nim pójść.
- Będzie mi tam lepiej. 
- Nie rozumiesz ? Będziesz jego. Może robić z tobą co chcesz.
- Może nie będzie zły ...
- On przychodził cie pieprzyć ! Opisz ich obu ! 
- A Diego ?
- Nie ... powiedziałby mi. Niby to tajemnica , ale by powiedział.
- Leon ...
- Proszę opisz ich. Muszę cie ratować.
- Okej ...

Opisałam tych dwóch facetów. Tylko oni przyszli mi do głowy. Byli tutaj dosyć często. Nie wiem już co mam myśleć. Może Leon ma racje i lepiej jak tutaj zostanę. Martwi się o mnie lub chce dalej uprawiać ze mną seks. Jednak mam dziwne przeczucie , że to Diego mnie kupił.




••• Ojciec Leona •••

Obiecałem synowi , że nie sprzedam Francescy. Jednak gdy była taka okazja musiałem ją wykorzystać. Zarobiliśmy dzięki niej. Leon szybko o tym zapomni.


_____________________________________________________________

Mamy rozdział. Może dodam jeszcze jeden 
jutro lub dziś. Dziękuje za komentarze. 

1) Kto wykupił Francesce ?
2) Leon odkręci całą sprawę ?
3) Wymyślcie sami hahahaha

6 komentarzy:

  1. Violka ma zaprzyjaźnić się z F?
    Dla Diego? W zamian za wyjazd z Leonem? Nieźle.
    Fran wykupiona. Leon to chce odkręcić.

    1. Diego
    2. Nie
    3. Nie chce mi się myśleć 😂

    Zajebisty.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymon rozdział jak zwykle super
    1.diego
    2.nie
    3.kiedy się wreszcie zgadamy tęskno mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jeśli dodasz dzisiaj kolejny rozdział to chyba ze szczęścia umrę :D :D
    No to tak sądzę że Fran kupił Diego ale znając ciebie to może zrobisz coś niespodziewanego i jakiś stary dziad kupi Fran :D No ja tam nie wiem co ty wymyślisz ale czekam na kolejny rozdział bo jestem taaak ciekawa co będzie dalej.

    1) No myślę że Diego lub jakiś dziad
    2) nie ale ja tam bym jeszcze ciut chciała tej Leoncescy :D

    Kochana wenę wydaje się że masz i to dużo to się cieszę no i cóż. Tak jak już pisałam czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział, boski jest. Biedny Leon, ojciec sprzedał Fran
    1. Myślę, że to Diego
    2. Tak, też bym chciała jeszcze przez kilka rozdziałów Leoncesce

    Życzę weny

    ~I♥Leoncesca~

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE DIECESCA rozdział cudo :* masz talet i wg eh tylko pozazdrościć :*
    1.dziadek diego haha jako prezent dla niego
    2.nie
    3.hm iż nie mam co nappisac to pozdrowie cię

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Cię zabić? Dziękuję. Kurde no co ty tu mi odwalasz? 😹 Jak On mógł ją sprzedać?? No powiedz mi,jak?? Biedna Fran 😿 Jak spotkasz Diego w przyszłości to mu powiedz że ma odemnie wpierdol 😹 No to teraz pytanka:
    1) Diego. Tylko nie zapomnij xD
    2) Hmmm... Raczej nie ale chciałabym żeby Fran była tylko Leona <3
    3) Czy Daria zrobi tak aby Leon nie odda nigdy Fran?
    Odp. Tak <3
    3 pytanie najbardziej poyebane xD
    Czekam na next ;*
    Pozdro 😘

    OdpowiedzUsuń