sobota, 14 maja 2016

Rozdział 17

••• Violetta •••

Nie pamiętam dużo z wczorajszego wieczoru. Jedynie , że przyszedł Federico. Jednak oboje z Leonem mi wszystko opowiedzieli , a raczej pokazali mi zdjęcia. Nie wierzę , że to zrobili. Byłam z Fede tyle czasu , a Leon zawsze był uczciwy. Jeszcze nie mogę dodzwonić się do Diego.

- Wyłaź z tej łazienki ! - Usłyszałam Federico
- Już ! Czego chcesz. 
- Usiądź sobie i słuchaj.
- Tsa ...
- Masz mi pomóc zdobyć Francesce. - Rzekł Leon
- Czyli chodzi o nią ?
- A i owszem jest mi potrzebna. 
- Bo ?
- Nie twój interes. - Wtrącił się Fede
- Najpierw powiedz , gdzie dokładnie są. 
- A bo ja wiem ? Gdzieś , a z resztą nie twój interes. To gdzie jest Diego i Fran to ich sprawa , a nie twoja. Więc się odpierdol.
- Wyszczekana po Diego co ?
- Raczej on po mnie ... choć jest starszy. 

Nie zamierzam im pomóc w jakikolwiek sposób. Wiem , że mają zdjęcia ale nie chce wydać brata. Zawsze się mną opiekował. Może nie pajam do Francescy jakąś empatią , jednak trochę ją lubię. Diego się zakochał w niej wiem o tym. Ja tu rozdaje karty nie oni.



••• Francesca ••• 

Bardzo martwie się o Diego. Opatrzyłam ranę , a Max znowu mnie związał. Bruneta przesunął do ściany i przykuł jakimś łańcuchami. Jakiś psychol. Minęła godzina , a on nadal się nie obudził. Musiałam naprawdę mocno go uderzyć. Taki był plan , ale nie ten cel.

- Co jest ... 
- Diego ? - Spytałam bo miałam zawiązane oczy
- Nie wróżka. Fran ?
- Nie krasnoludek. 
- Ale śmieszne kochanie. 
- Bardzo. 
- Czekaj ściągnę to gówno. 
- Przepraszam , że cie uderzyłam. 
- To byłaś ty ?
- Ta ... sorka.
- Luz głowa boli , ale przeżyje. Kto cie porwał ?
- Jakiś psychol. 
- Zgwałcił cie ?
- Yyy ...
- Tak zabije gnoja od razu ...

Diego mimo całej sytuacji zawsze mnie rozśmieszy cokolwiek by się działo. Siedziałam spokojnie. Nie chciałam go dołować i mówić , że mi słabo. Dawno nie jadłam i boje się o dziecko. Jednak jest ze mną , szukał mnie. To miłe gdy ktoś się o ciebie martwi.



••• Diego •••
 


Nie wiem gdzie jestem. Widzie jedynie Francescę. Ma rany i siniaki a kostkach. Musze ją z tą zabrać , ale nie mogę. Kręci mi się w głowie , ale jej tego nie powiem. 



- Fran mów do mnie.
- Nie chce mi się.
- Wyciągnę cie stąd. 
- No ...

Do pokoju wszedł mężczyzna. Spojrzał na mnie i podszedł do niej. Kucnął obok jej i z kieszeni wyjął szczepionkę. Wbił igłę w jej rękę i wpuścił jakiś biały płyn. Krzyczałem by tego nie robił. Poklepał ją po policzku i wyszedł. Zacząłem się bardzo niepokoić.

- Fran wszystko w porządku ?
- No tak. 
- Co on ci wstrzyknął ?
- Nie wiem. 
- Nie robił tego wcześniej ?
- Nie ... słabo mi ... 
- Wytrzymaj jeszcze chwile. 
- Diego ...
- Tak ? 
- Boli ... 
- Co cie boli ?
- Nie wiem ... coś w klatce ... uhhh ...
- Już moment ...

Bez skutku próbowałem się wydostać. Po chwili nie dawała sygnałów chyba zemdlała. Nie zabił by jej to by było bez sensu. Mężczyzna znowu przyszedł , odwiązał ją , wziął na ręce i wyszedł. Fajnie znalazłem ją , a on znowu ją zabiera. Wiem jak wygląda. Muszę się stąd szybko wydostać i jej pomóc.

 __________________________________________________

1) Co wstrzyknął Max ?
2) Diego sam zdoła się wydostać ?
3) Violetta pozwoli sobą manipulować ?


 

6 komentarzy:

  1. Pierwsza ! Po raz pierwszy :D
    Rozdział cudny szkoda że Max wziął Fran od Diega ;(

    1) nie mam pojęcia
    2) hmm...nie koniecznie chociaż znając Diego napewno by sobie poradził
    3) Nie sądze...

    Życze weny i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam Klaudia :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex siema !!!!!!!!!!!!!!
    łał rozdział zdziwienie
    1.narkotyki ?
    2.tak
    3.nie

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Lek nasenny
    2. Nie
    3. Oczywiście że nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny❤
    Masz wielki talent do pisania❤
    1nw
    2nie
    3nie
    Buziaczek😘
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty.
    Violka wie o wszystkim. Przyznali się.
    Leon chce znaleźć Fran i Vils ma mi pomóc. Już to widzę jak mu pomoże.
    Diego się obudził. Max zabrał gdzieś Fran. Ehh.

    1. Nwm
    2. Tak
    3. Nie

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. 1) Co wstrzyknął Max ? Narkotyki albo truciznę nw

    2) Diego sam zdoła się wydostać ? oczywiście przeecierz to diego


    3) Violetta pozwoli sobą manipulować ? e nie
    dobra julia tutaj Pozdrawiam cię i weny życzę

    OdpowiedzUsuń