sobota, 13 sierpnia 2016

Rozdział 9 : Nie niańcz tak mnie okej ?

••• Francesca •••

Moja matka jest na randce z Diego. Normalnie szok , nadal nie mogę w to uwierzyć. Przynajmniej dzięki temu nie mam klientów bo była zbyt zajęta przygotowaniami. Leżałam na łóżku i oglądałam film. Diego wysłał mi zdjęcie. Przystojnie wygląda w tej fryzurze.
 Dobra o czym ja w ogóle myślę. Wzięłam telefon i zadzwoniłam do Violi. Nie odebrała , spróbowałam więc jeszcze raz.


V : Tak ?
F : Violetta ?
V : O mój boże ! Francesca !
F : Hej ... przepraszam , że się nie odzywałam.
V : Przepraszam , że tak naskoczyłam. Byłam w szoku.
F : Wiem ...
V : Ale co się dzieje ? Gdzie ty jesteś ?
F : Yyy ...
V : Coś się stało ? Nie chodzisz do szkoły.
F : Wiesz to samobójstwo ...
V : No tak musisz dojść do siebie. Strasznie tęsknie.
F : Ja też ... nie jesteś na mnie zła ?
V : Byłam ... ale wiem że ktoś cie do tego zmusza.
F : Viola ja ...
V : Już spokojnie. Nic się nie stało. Przyjaźń na zawsze.
F : Tak ...
V : Spotkamy się ?
F : Nie mogę ... muszę kończyć , odezwę się.
V : Dobrze pa pa.
F : Pa ... 

Nie mogę w to uwierzyć. Ona mi wybaczyła , Diego miał racje potrzebowała czasu. Godziny mijały , a on nie dzwonił zapewne już leży z moją mamą w łóżku. Wykąpałam się była już dwudziesta. Do pokoju weszła moja matka.

- Hej córciu.
- Hej jak tam twoja randka ?
- A było bardzo fajnie. Pakuj się.
- Przeprowadzamy się ?
- Tak jedziemy do Diego.
- Co ?
- Ma dwa pokoje. W jednym będziesz ty. Zaprosił nas na noc.
- Żart ?
- Nie , czeka na dole. Zachowuj się proszę.
- Yyyy ...
- A i jutro rano odwiezie cie do szkoły. Masz być grzeczna.
- Okej ...
- To się pakuj , czekam na dole.
- No ...

 Jak mu się udało nakłonić do tego moją matkę. Przecież ona jest nieugięta. A jeśli ona na prawdę się w nim zakochała. Czemu w ogóle czuje się zazdrosna. Spakowałam rzeczy i poszłam na dół. Po chwili byliśmy. Moja mama poszła się wykąpać. Poszłam do kuchni gdzie był Diego.

 - Co ty jej zrobiłeś ?
- Komu ?
- Mojej matce. 
- Nic. 
- Piłeś ?
- Tsa ... na trzeźwo by nie wyszło.
- I prowadziłeś ?
- Wolno jechałem.
- Było buzi ?
- Nie przypominaj.
- Ostro.
- Wiem , chodź do mnie. 


 Diego podszedł do mnie i mnie przytulił. Powiedziałam , że dzwoniłam do Violetty i za wszystko mu podziękowałam. Spałam dobrze , chociaż czasem się budziłam. Rano chłopak odwiózł mnie do szkoły. Gdy chciałam wyjść zatrzymał mnie.

- Nie mów nic Violettcie.
- Okej.
- Po siódmej lekcji przyjadę , idź do kawiarni. Spław ją.
- Dobrze.
- Uważaj na siebie. 
- Nie niańcz tak mnie okej ?
- Po prostu się o ciebie troszkę.
- Nigdy nie zastąpisz mi ojca !
- Fran , ale to nie miało wyglądać tak. No zaczekaj ...
- Daj mi spokój.

W szkole nie wiadomo skąd rzuciła się na mnie Violetta. Potem Camila i Ludmiła. Jak ja za nimi tęskniłam. Miałam trochę zaległości , ale jakoś je nadrobiłam.

Na lekcji muzyki nie wiem co się ze mną działo , zaczęłam tańczyć.

Na przerwie zaczęło mi się strasznie kręcić w głowie. Czułam się w ogóle dziwnie. Zadzwoniłam do Diego. Gdy skończyłam rozmowę , zobaczyłam mroczki przed oczami. Wstałam , ale od razu tego pożałowałam. Ostatnie co pamiętam to potworny ból i zbliżająca się do mnie w ogromnym tempie podłoga.

__________________________________________________________________

A w kolejnym będzie troszkę Diecescy.
Były komentarze więc jest i rozdział.

1) Dlaczego dziewczyna zemdlała ?
2) Diego nadal będzie uwodził jej matkę ?

5 komentarzy:

  1. Co jest Fran?
    Zemdlała. Ciekawe czy to coś poważnego.
    Znowu pokłóciła się trochę z Diego, ale potrzebowała pomocy i do niego zadzwoniła 😊
    Oby to nie było nic poważnego.
    Gorzej jak jest w ciąży z jakimś klientem. Tego to nawet do siebie nie dopuszczam.

    Zajebisty.
    Dzisiaj niedziela i jest kolejny rozdział.
    Bardzo się ciesze 💕♥

    1. Nwm. Ciąża? Przemęczenie? Ktoś jej coś dosypał? Nie mam pojęcia.
    2. Tak

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu druga więc bez miejscówki xddd
    Zaskoczyłaś mnie dodaniem rozdziału !!!
    Jestes wspaniała że 3 lata będziesz cos pisac
    teraz załuje że poszłam do liceum xdd
    Oj tam lubie nasz rocznik ;D
    mogłabys mi dac kiedys gg bo chyba miałas..
    a co do pytań u mnie to chyba sie skusze
    ale żeby nie było że ściągam od cb broń Boże !
    i tak styl zaczerpnełam od cb ... ;/
    wybaczysz ja to wiem !!!!!!!!!!

    Rozdział jest cudowny !!!!!
    fran taka zazdrosna a potem szczęśliwa..
    oj diego.. on ma plan wiem to xd
    musiał sie upic lekko by spojrzec na matke fran
    a teraz będą u niego mieszkac.. ciekawie ;D
    Na nieszczęście musiała zwemsdlec.. ale ciąża ?
    nie to zbyt przewidywalne nie sądzisz ?
    Pewnie w kolejnym sie wyjaśni wszystko..

    1. przemęczenie..
    2. tak !!!!! albo ona go mrrr

    Wiesz ze diego ma kkanał na yt?
    ja chce moje naxi lub leonetty !!!!
    dawno jej nie było
    me serce krwawi !!!!!!!!!!1

    Do natępnego kochana <3
    Ninuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana niedługo podam nowe gg , tak wszystko wybaczę. Czy będzie Naxi może. Leonetta w 11 rozdziale (już go napisałam)
      A co do kanału nie wiem musisz mi podać :o

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/channel/UC7iGJ7i7fOAu2IQ8VjqQzOA?app=desktop

      Usuń