wtorek, 6 września 2016

Rozdział 19 : Oj my to odkręcimy prawda Nata ?

••• Francesca •••

Pogadałam trochę z Fede i zadzwoniłam do Diego. Było ciemno nie chciałam sama wracać. Nie gadaliśmy dużo. Rano poszłam do szkoły. Zobaczyłam Ludmiłe i Natalię.


- Hej wam. Coś się stało ?
- Oh Fran. Wszystko już wiemy tak mi przykro.
- W sensie ?
- Najpierw prostytucja , a teraz wywalili cie ze szkoły ....
- To nie tak.
- Oj my to odkręcimy prawda Nata ?
- Tak. Pomożemy ci.
- Od kiedy ty taka miła ?
- No przepraszam cie Francesca.
- Coś ci nie wierzę Ludmiła. 
- Naprawdę Fran tak mi przykro. 
- Luzik.

Obróciłam się i poszłam. To dziwne , ona coś kręci. Nigdy nie rozumiałam czemu Natalia się z nią przyjaźni , jest fajna i miła. Ludmiła to jej totalne przeciwieństwo. Poszłam do pokoju nauczycielskiego akurat był Pablo.

- Dzień dobry ...
- Ooo Francesca. Miałem dzwonić do twojej mamy.
- Niech pan nie dzwoni ...
- Dlaczego ? 
- Bo ... ona prosiła by mnie pan jednak nie wypisywał.
- To znakomicie się składa. Ale i tak zadzwonię.
- Naprawdę niech pan nie dzwoni ...
- Francesca muszę.
- Proszę ...
- Coś się stało ?
- Nie ...
- Widzę , że kłamiesz powiedz mi prawdę.
- Nie mogę ...
- Fran od tego masz nauczycieli by zawsze ci pomogli.
- Ale ...
- Powiedz mi wszystko. - Zamknął drzwi
- Ale naprawdę wszystko jest okej.
- Od dawna zauważyłem , że nie. Masz siniaki i jesteś niedożywiona.
- To nic takiego.
- Nie kłam proszę cię. 
- Naprawdę.
- Francesca ...
- Moja matka zmusza mnie do prostytucji !

O boże powiedziałam to. Teraz to będę miała przechlapane. Przecież ona mnie zabije. Do tego Pablo mi nie uwierzy. Dlaczego wykrzyczałam to zdanie. Zaczną się pytania , policja. Nauczyciel stoi jak wryty i nie tylko on.




 ••• Violetta •••

W nocy miałam dziwny sen. Teraz ciągle o tym myślę.

- Violetta. Violetta !
- Tak ? - Spojrzałam na mężczyznę
- Znowu się zamyśliłaś. Jesteś nie obecna skup się.
- Przepraszam.
- Nagrywamy próbę głosu.
- Już śpiewam. 

Po próbie poszłam do pokoju. Postanowiłam zadzwonić do Francescy , ale nie odbierała. Położyłam się i myślałam. Czy to możliwe , że sen coś oznaczał. Może zakochałam się w nim zakochałam. Nie ... to musi być tylko złudzenie.




••• Leon •••

Dobra zaczynam świrować. Jasne pocałowałem Fran , ale po prostu chciałem ją zaliczyć. To chyba nic nowego bo w łóżku jest niezła. A w nocy ? Śniła mi się Violetta. To chore. Jeszcze ciągle mam ten sen przed oczami. A raczej koszmar.

- Diego. Daj mi numer do siostry.
- Potem.
- Teraz !
- Po co ci ?! Zajęty jestem !
- Bo potrzebuje chce zrealizować plan.
- Ale się wycofałeś.
- Wolisz bym podrywał Fran czy Violkę.
- Weź sobie ode mnie spisz.
- Co robisz ?
- Myślę.
- Wow wyczyn widzę.
- Tak wiem.
- O czym ?
- O wszystkim. Widziałeś Fran ? Nie wróciła jeszcze.
- Może załatwiła to ze szkołą.
- I nie odpisuje na sms ?
- No ?
- Jedziesz ze mną ?
- Gdzie  znowu ?
- Zbadać sprawę.
- Okej.

Potem zadzwonię do Violetty. Coś się ze mną dzieje. Jeszcze ta piosenka , dokładnie pamiętam słowa i jej spojrzenie na mnie. To było takie realne.

_______________________________________________________________________

Jakiś taki rozdział. Komentarze zmotywowały więc coś napisałam.
W wolnym czasie będę pisać i dodawać jakieś krótkie.
Dziś głównie Leonetta i jej sny. No i Fran ....

1) Co zrobi Pablo ?
2) Leon zadzwoni do Violetty ?
3) Ludmiła naprawdę się zmieniła ?

2 komentarze:

  1. Violce śnił się Leon?
    Leonowi siła się Violka?
    Coś jest na rzeczy. Leon przestanie się wypierać zaraz tego co czuje. Chyba się naprawdę zakochał w Violce.
    Wziął od Diego numer telefonu do niej. Ciekawe czy zadzwoni. Może jednak stchórzy?
    Fran powiedziała w przypływie emocji Pablo prawdę o tym do czego zmuszała ją matka. Oho! Nieźle.
    Co z tym zrobi teraz nauczyciel?
    Cudowny.

    1. Nwm
    2. Tak
    3. Nie

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ❤

    Już wspominałam,że kocham tą historię?Po prostu cudo,zmieniam zdanie jednak Leon mnie przekonał w tym rozdziale.Po ostatnim już miałam go za dupka ale to jak widział Violettę w swoim śnie było po prostu przekochane 💕 Violi śnił się Leon,oni nawet myślą o sobie jednocześnie.Najwyższy poziom mojego szczęścia został osiągnięty 😂 Oby było więcej takich momentów z Leonem i Violettą.
    Widać,że Leon jest zakochany i może w końcu nadejdzie moment w którym zacznie starać się o nią na poważnie.Pozostaje tylko czekać aż do niej zadzwoni,tylko żeby ta tchórzofretka jej sobie nie odpuściła.Proszę niech on do niej zadzwoni,oboje widzieli swoje drugie połówki w śnie więc będzie tak słodko jak się o tym dowiedzą 💕
    Wracając do początku rozdziału,Fran poniosły emocje,powiedziała prawdę.Jestem ciekawa co będzie dalej 😮

    1.Nwm
    2.O tak,oby do niej zadzwonił ❤️
    3.Nie

    Nie mogę się doczekać kolejnej perełki
    Buziaczki 😘 😘 😘

    Diana

    OdpowiedzUsuń