czwartek, 10 września 2015

Rozdział 12

Francesca obudziła się po paru minutach. Na czole miała mokry ręcznik. Rozejrzała się dookoła , nie bardzo wiedziała co się stało. Wiedziała jedynie , że przelizała się z Diego , pierwszy raz kim kolwiek to zrobiła. Po chwili zobaczyła bruneta , usiadł obok niej , zdjął ręcznik i zamoczył go w zimnej wodzie , potem znowu położył jej na głowie. Dziewczyna aż się skrzywiła , był strasznie zimny i mokry.

- Masz gorączke musisz leżeć 
- Zemdlałam ?
- Tak misiek , jesteś na coś chora ?
- Nie ...
- Jeśli tak to mi to powiedz
- No ale ... nie jestem chora chyba
- Chyba ? - spytał kładąc się obok
- No bo ostatnio często mdleje i ma problemy z oddychaniem czasem
- Czemu mi nie powiedziałaś ? - zaczął się bawić jej kosmykiem włosów
 - Tak jakoś ...
- Byłaś na badaniach ?
- Miałam odebrać wyniki dzisiaj po południu 
- Gdzie dokładnie ?
- Na ulicy ujeździe
- To po nie pojadę dobrze ?
- Nic mi nie będzie
- Kotuś nie chce byś mi ataku dostała czy coś 
- Oni ci ich nie dadzą ...
- A kto powiedział że będę o nie prosił ?
- Co chcesz zrobić ? - spytała zdziwiona
- Łatwo je wykraść 
- Zostawisz mnie samą ?
- Nie , zaraz zadzwonie do siostry
- Masz siostrę ?
- Tak poczekaj chwilkę 

Chłopak wstał i wyciągnął telefon. Zaczął rozmawiać z rzekomą siostrą. Później ponownie zamoczył ręcznik i pocałował ją w nosek. Pożegnał się i wyszedł. Po minucie do pokoju weszła brunetka.

- Hej jestem Violetta ale mów mi Viola
- Francesca lub Fran jak wolisz
- Więc jesteś jego nową dziewczyną ? - spytała uśmiechając się 
- Chyba tak ...
- Wiem że to wszystko jest dziwne ale on naprawde jest miły
- Jasne i dlatego mnie porwał ?
- Posłuchaj on w pewnym momencie się zagubił 
- Ciekawe
- I tak jesteś jego pierwszą dziewczyną którą poznałam 
- Naprawdę ? 
- Tak wcześniej zamykał je gdzieś a tu proszę 
- On tylko chce mnie przelecieć 
- Okej pogadajmy normalnie. Dotykał cie ?
- W sensie obmacywał ? Nie ...
- No widzisz a jesteś tu już drugi dzień tak ?
- Chyba tak , pogubiłam się ... 
- Jak poznasz go bliżej to na pewno ci sie spodoba
- Jakoś wątpie
- Po jakie wyniki pojechał ? Był u lekarza ?
- Nie ... moje wyniki 
- Chwila pojechał do lekarza dla ciebie 
- Chyba tak ...
- Pocałował cie ?
- Tak
- Ale na siłe czy delikatnie ?
- Delikatnie
- Yyy ... wyszłaś z domu ?
- No raz uciekłam ale mnie złapał i byliśmy na zakupach
- Serio ? - spytała zdziwiona 
- No tak co w tym dziwnego ?
- Omg !!! Mój brat się zakochał !!!

*** Francesca ***
Violetta wydawała sie fajna , aż dziwne że jest jego siostrą. Może ma racje nie skrzywdził mnie , chyba źle go oceniłam. Gadałam z nią jeszcze długo. Dowiedziałam sie że ma osiemnaście lat , tylko o rok starsza. Powiedziała mi że chłopak uciekł z poprawczaka gdy był w moim wieku. Teraz wiadomo dlaczego tak się zachowuje. Brunetka jest tu dosyć często i słyszała krzyki innych porwanych. Była zdziwiona jak chłopak powiedział by ze mną posiedziała. Nagle usłyszeliśmy głos Diego , wszedł z dwiema paczkami chipsów. 

- I jak tam dziewczęta ?
- A obgadujemy cie - zaśmiała się Violetta
- Osz wy niedobre - uśmiechnął się 
- Masz moje wyniki ?
- A no mam - usiadł obok mnie na łóżku 
- Jak tam gorączka ? - dotknął czoła 
- Nie wiem , czuje sie dobrze 
- No i gitara bardzo sie ciesze
- Weź sobie kup tą gitare - wybuchła śmiechem Viola
- Bardzo śmieszne , więc misiaku tu piszą ze za mało jesz i jeśli nie przytyjesz to wpadniesz w anoreksje 
- Dlatego zemdlałam ?
- Tak bo twój organizm ma zbyt mało energii
- Więc po to chipsy ? - zrobiła maślane oczka jego siostra 
- No tak , jedne dla ciebie księżniczko 
- Nie jem chipsów 
 - Pfff ... prosze mi grzecznie zjeść ze mną 
- Ale ...
- Cii bo będzie kara 
- Jaka ? - spytałam zaciekawiona 
- Będziesz pisać na kartce  będę ładnie jeść 
- Chyba nie !
- Oj tak kruszynko  
- Wcale nie 
- Jakie to słodkie - powiedziała Violetta

Zeszliśmy na dół do salonu. Pożegnaliśmy sie z Violettą. Diego dał mi płyty bym wybrała film a sam poszedł po miske na chipsy. Wybrałam jakąś komedie. Zaczęliśmy oglądać , w pewnym momencie wtuliłam się w niego , nie wiem tak na prawdę dla czego. Chłopak jedną ręką mnie objął a drugą karmił. W pewnym momencie usłyszałam jego cichy głos.

- Śpisz dzisiaj ze mną ?
- Znowu zaczynasz ... 
- Oj tam - zaśmiał się 
- Zobaczy sie , teraz oglądam 
- No dobrze tulaj się tulaj 
 - Przeszkadzam ci ?
- Nie słońce , ale mogłabyś pocałować 
- Sorry nie całuję się 
- Oj pierwszy masz za sobą 
- Ty mnie pocałuj ...
- A chcesz ? - zaczął dławić się chipsem 
- No ... nie wiem ...
- Ja moge całować 
- A ja jednak nie ... 
-  No chodź tu do mnie szybciutko na momencik 

Chłopak delikatnie z pozycji siedzącej ustawił nas na leżącą. Był nade mną , ale nie całym ciężarem bo opierał się na łokciach. Zaczęłam powoli oddychać , nie widziałam co mam zrobić.

- Zamknij oczy ...
- Diego ...
- Rozluźnij sie , to wcale nie jest straszne uwierz mi
- Nie umiem 
- Umiesz zaufaj mi 
- To jest ciężkie ..
- Wiem ale postaraj się proszę 
- Co chcesz zrobić ?
- Zobaczysz , zamknij oczka 

Zrobiłam to , zamknęłam je. Bałam sie , ale tylko troszkę. Poczułam jego usta na moich i rozkoszowałam się chwilą.
__________________________________________________________
I proszę taki rozdział. Dłuższy jest i pół z perspektywy Francescy. No i pojawiła nam się Viola jako siostra Diego. Wiem nie jest najlepszy ale zawsze jakiś. Następny może jutro.

1) Dojdzie do czegoś więcej ?
2)  Co Francesca zauważy u Diego ? (wygląd)
3)  Będzie z nim spać w jednym łóżku ?

6 komentarzy:

  1. Tam tam tam!
    Jestem ♥ Rozdział cudowny !

    1. Być może .....
    2. Nie wiem..
    3. Tak xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, mnie już kojarzysz I♥diecesca, komentowałam na tamtym blogu. Ale no nic opowiadanie super, rozdział też.
    1. nww, pewnie tak
    2. że jest przystojny? no nw coś na pewno
    3. tak :)
    No nic nie rozpisuję się czekam na kolejny pozdrawiam I♥diecesca

    OdpowiedzUsuń
  3. Powalający rozdział czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Chyba jeszcze nie.
    2. Blizne?
    3. Tak.
    Rozdział mega & czekam na następny.
    POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  5. Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooski!!!!!!!!!!!!!!
    1.A ma?Może tak :)
    2.Yyy...Ślad po postrzeleniu?Takim fajnym pistoletem :D
    3.Moze tak a moze nie.Ale coś czuję że sie podda i będzie z nim spać :)
    Czekam na kolejny :)
    Pozdro :******

    OdpowiedzUsuń