piątek, 11 września 2015

Rozdział 13

Francesca i Diego całowali się coraz namiętniej. Chłopak nie wykonywał gwałtownych ruchów , dlatego dziewczyna sie rozluźniła. Nagle jego ręka zeszła niżej , dziewczyna oderwała się od niego.

- Przepraszam , myślałem że tego chcesz
- Okej , chyba jestem już śpiąca 
- A buzi się podobało ? - uśmiechnął się 
- Może tak , może nie , któż to wie 
- Idź pod prysznic , a potem do mnie 
- Po co ? 
- No śpisz u mnie 
- Mówiłam że nie chcę ...
- Możemy w twoim pokoju
- U mnie w domu ? Jasne - zachichotała  
- Ależ ty dowciapana 
- Tak wiem , zaraz wracam 
- Czekam w pokoju - puścił jej oczko

Dziewczyna poszła na góre pod prysznic , w tym samym czasie on kąpał sie na dole. Oczywiście uśmiechała sie na myśl o pocałunku. Wyszła i ubrała się , niepewnie poszła do jego pokoju. Nie było go jeszcze , zaczęła oglądać jego pokój i zdjęcia.
 Nie zauważyła gdy wszedł , brunet objął ją od tyłu , a ona aż podskoczyła. Potem mocno ją przytulił i pocałował w policzek. Nie kontrolowanie uśmiechnęła się i odłożyła ramkę.

- Nie strasz mnie tak 
- To tylko ja kochanie 
- Aż ty , ładnie ci z brodą teraz nie masz
- Bo się zgoliłem ?
- Uważam że bardziej przystojnie wyglądasz z nią 
- Bardziej ? Czyli sie przyznajesz że jestem przystojny ?
- Em ... wkopałam się ?
- Oj wcale kochanie , też jesteś śliczna 
- Wcale nie jestem 
- Uwierz mi znam się 
- Zrobimy sobie zdjęcie ? 
- Jeśli chcesz jasne 
- Teraz ? 
- Możemy nawet teraz nasze pierwsze zdjęcie 
- No dobrze - uśmiechnęła się 
- A podobno gwiazda zdjęć nie lubi ?
- Nie chcesz to nie , nie będę prosiła
- Ej ej ! Nie przeginaj chodź tutaj robimy zdjęcie 
 - Jacy my podobni - zaśmiała się 
- Ciekawe gdzie ? 
- No oczka , włoski i białe bluzki 
- Oj tam i tak masz ładniejsze oczka 
- Tak wiem - wystawiła mu język 
- Myślałem że będziesz inna 
- Czyli ?
- No bo Leon cie obserwował i mówił  że jesteś nieśmiała i w ogóle
- Możesz mnie wypuścić - zachichotała
- No chyba cie , podobasz mi się taka
- Ludzie mówią że mam dziwny charakter
- W sensie ?
- No że raz odważna raz nieśmiała 
- I to jest w tobie wyjątkowe 

Jej wzrok powędrował w dół. Chłopak odłożył telefon i podszedł bliżej , dziewczyna popatrzyła na niego. Zauważyła małą bliznę na szyi. Zrobiła krok by się temu przyjrzeć. Diego spokojnie stało , nie wiedział co ona robi. Czarnowłosa dotknęła jego szyi ręką.

- Co ta za blizna ?
- To ? Kiedyś chcieli Viole zgwałcić i mi sie oberwało 
- Zgwałcić ? 
- Tak , gadała ze mną przez telefon i usłyszałem krzyk , a wiedziałem gdzie jest więc tam pobiegłem , tam troszku ich pobiłem ale nożem mi się dostało stąd ta nieszczęsna blizna
- Kiedy to było ? Bolało ? - usiedli na łóżku 
- To było dwa lata temu , ja miałem dwadzieścia ona była o ciebie o rok młodsza. Czy bolało , oczywiście straciłem dużo krwi chodź i tak miałem szczęście bo mogłem zginąć 
- Poświęciłbyś życie dla niej ?
- Tak , w końcu to moja mała siostrzyczka , zawsze byliśmy blisko
- Mówiła mi że uciekłeś z poprawczaka ...
- No tak , usamodzielniłem się , tylko ona wiedziała gdzie mieszkam no i Leon , z nim przyjaźnie sie już prawie dziesięć lat 
- Za co poszedłeś do poprawczaka ?
- Ogólnie za całokształt. Kurator no i handel narkotykami 
- Jak miałeś szesnaście lat ?
- Jakoś musiałem zarabiać , starszy mnie nie kochają 
- Na pewno kochają  
- Opowiem ci kiedy indziej o tym teraz idziemy spać 

Chłopak pocałował ją w czoło , nie chciała naciskać i tak dużo jej powiedział. Była pod wrażeniem co zrobił dla Violetty , mógł zginąć ale i tak jej pomógł. Nie chciała sie z nim kłócić o spanie więc spokojnie się położyła. Chłopak obok niej , zgasił lampkę i zapadła cisza. Dziewczyna nie mogła zasnąć , zaczęła się przewracać z boku na bok. Gdy obróciła się do bruneta , poczuła że ją przykrywa kołdrą , a ręką delikatnie przytula. Nie zważając na to że jest porwana uśmiechnęła się i zasnęła.
________________________________________________________
I tak oto troszkę poznaliście przeszłość Diego , choć to jeszcze nie cała. Dziękuje za rekordowo sześć komentarzy.

1) Co jeszcze ukrywa Diego ?
2) Dlaczego Francesca będzie sie chować przed jego kolegą ?
3) Jaki obiad przygotuje dziewczyna ?

11 komentarzy:

  1. 1.Nie wiem liczę na twoją wyobraźnię :*
    2.bo się w niej zakochał a ona będzie o tym wiedzieć ;)
    3.pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 3) Pozegnalny, tylko pytanie dla kogo ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam odpowiedzi na pytanie więc nie będę się rozpisywać ♥
    Cudo jak zawsze ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo :*
    1.nwm
    2.Bo...bo...bo nie wiem xD
    3.Przepyszny xD
    Czekam na next ;)
    Pozdro :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny. Zmieniam podpis z I❤diecesca na ~Zuza~. A odp na pytania
    1. Nw, może to, że kocha Fran i chce mieć z nią dzieci? XD
    2. Bo on się w niej zakochał?
    3. Jakiś pyszny ale nw jaki
    Super super i jeszcze raz super. Czekam na kolejny
    ~Zuza~

    OdpowiedzUsuń
  6. Super cudowny rozdział .Kiedy kolejny (?) już nie mogę się doczekać. ..
    Że ja kocham
    Nwm
    Pyszny i pożegnalny

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu tak długo nie ma 14 rozdziału ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to trochę zastanawia ,ale na pewno niedługo będzie rozdział
      ~Zuza~

      Usuń
    2. No na pewno 😄
      Ten anonimowy to ja tylko nie chciało mi się zalogować więc będę się podpisywać ~Julcix~ z anonima 😁😃

      Usuń