niedziela, 6 września 2015

Rozdział 9

- To co kochanie idziesz ze mną ?
- Powiedziałam że nie 
- Ale myślałem ...
- Porwałeś mnie ! Dobranoc !!!

Dziewczyna wyszła z kuchni i poszła do salonu. Tam położyła się na kanapie. Diego stał w ciężkim szoku , nie wiedział że będzie aż tak trudno. Zwykle dziewczyny po paru godzinach wskakiwały mu do łóżka , żadna się nie powstrzymała a ona. Chłopak położył sie u siebie. Po chwili poczuł , że Bruno już leży w nogach. Rano zaczął robić śniadanie. Zadzwonił telefon wtedy do kuchni weszła dziewczyna słysząc połowę rozmowy.

- Mówię ci jest zajebista 
- Taka mała 
- Czarna 
- No będzie się fajnie pieprzyć 
- Nie no przestań potem się sprzeda 
- Normalnie szybko załatwie kupca 
- No dzięki nara 

Dziewczyna wyszła z kuchni i poszła zapłakana do łazienki. Tam usiadła obok wanny i chowała twarz w dłoniach. Zaczęła szlochać , nie potrafiła sie uspokoić po tym co usłyszała. Brunet przestraszył sie widząc że nie ma czarnowłosej. Od razu sprawdził drzwi , ale były zamknięte. Zaczął jej szukać. W końcu znalazł , popatrzył na nią.

- Misia nie płacz 
- Wszystko słyszałam ! Mam sie nie bać tak ?
- Ale co słyszałaś ?
- Twoją rozmowę , ale sie czuje bezpieczna !
- Jaką rozmowę ? - usiadł obok i objął ręką 
- Nie dotykaj mnie ! W kuchni 
- Przez telefon ? - zaczął sie śmiać 
- I z czego sie śmiejesz pajacu ?!
- Gadałem o suczce dla Bruna - mówi roześmiany 
- Co ? - spytała zaskoczona 
- Rano zapinał moją poduszkę 
- Serio ? Czyli nie gadałeś ... 
- Nie nie sprzedam cie misiek mówiłem ci 
- Myślałam że ...
- Za dużo myślisz kochanie 
- Ale napewno ?
- Tak słońce , potem przyjedzie mój kumpel 
- I razem mnie zgwałcicie ! 
- Przywiezie suczkę - zaśmiał się 
- Jasne uważaj bo uwierzę
- No zobaczysz , chodź naleśniki czekają 
- Zrobiłeś naleśniki ?
- No tak nie zamawiamy jedzonka bo to nie zdrowe
- Okej , ale czasem chce pizze 
- Serio ? Dziewczyna ?
- Równe uprawnienia 

Powiedziała głośno i pewnie wyszła z łazienki. Chłopak wstał i sie uśmiechnął. Dziewczyna wyglądała ślicznie , a przede wszystkim naturalnie , nawet się jeszcze nie uczesała. Zeszedł na dół i zobaczył jak dziewczyna sie śmieje. Ręką wskazała na Bruno który bawił sie z poduszką. 

- Bruno ! Nie przy damach ! - krzyknął 
- Nie dobry piesek zaczekaj na sunie 
- Bruno mówie do ciebie !
- Zresztą , miłej zabawy 

Wziął dziewczynę za rękę i zaprowadził do kuchni. Ona wciąż śmiała sie pod nosem. Razem zjedli śniadanie , czuła że chłopak obserwuje każdy jej ruch , ale starała sie nie pokazywać tego że jej sie to podoba. 
Potem zaprowadził ją do pokoju , tam założyła sukienkę którą jej przygotował. Po chwili u słyszała jakiś głos z dołu. Gdy zeszła , zobaczyła Diego z jakimś chłopakiem.

- Ślicznie wyglądasz - powiedział Diego 
- Em ... dzięki pójdę do siebie 
- Czekaj ! To mój kumpel Leon 
- Francesca ...
- Zostań z nami - powiedział brunet 
- Yyy ... nie chce przeszkadzać 
- Nic nie robimy wybieramy tylko motor 
- Motor ? -spytała 
- No bo mi sie popsuł - powiedział 
- Może ona wybierze w końcu to laska 
- No ślicznie Leon podrywasz moją dziewczynę 
- Wcale nie , mówie prawde - zaśmiał sie 
- Ciągle tu jestem - uśmiechnęła sie 
- Aaa .... nie wchodź do mnie bo psiaki się bawią 
- W twoim pokoju ? To ostro na łóżeczku
- Ty ! Wyszczekana jakaś - rzekł Leon 
- No tak a niby nieśmiała 
- Pf ... 
- Pf .. to robi koń - powiedział Leon 
- Czyli jestem ślicznym koniem ?
- Em ... 
- Uuu Francesca na prowadzeniu w ciętych ripostach brawo kochanie 
- Pf ... nie chce jej obrażać
- Teraz ty jesteś koniem - zaśmiała sie 
- No Leon musisz poćwiczyć 

Diego przytulił Francesce a ona dumna z siebie nie odsunęła sie.
______________________________________________________
To tak mamy dłuższy rozdział i prawie głównym bohaterem w nim jest Bruno. No i też Leon sie juz pojawił. Ona i on w połączeniu często będą prowadzić wojnę  na cięte riposty. Dziękuje za aż 4 komentarze.

1) Co zbroi dziewczyna ?
2) Leon będzie podrywać Fran ?
3) Dlaczego Diego zamknie łazienkę na klucz ?


5 komentarzy:

  1. Jupi!Jestem pierwszym komkiem :D
    Jestem popier*****a :D
    Booski!
    1.Wyleje sok na Leona xD
    2.Tak xD
    3.Żeby Fran się nie zamykała xD
    PS.Wejdziesz? http://diecesca2015.pinger.pl
    Skomentuj, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ❤❤ jak zwykle z opóźnieniem, ale jestem ;)

    1. Coś z Leonem, ale nie wiem co
    2. To chyba proste.. To jest jednak Leon on wyrywa wszystko co sie rusza xd
    3. Zamknie łazienke? To gdzie będą sikac itd? Xd nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.
    1.wyleje napój na Leona
    2.nie wiem
    3.nie wiem liczę na twoją kreatywność ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Daria znalazłam Cię! Wreszcie!
    1. Jak to Fran - zawsze coś zbroi
    2. Tak - ale potem Diego mu zabroni
    3. Może Leon tam będzie i dla jaj go zamknie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nwm czy sie znamy ale okej , dziękuje za komentarz :D
      I ciesze się ze znalazłaś :*

      Usuń