niedziela, 6 grudnia 2015

Rozdział 50

 Z dedykacją dla Wszystkich wiernych czytelników ♥
*** Violetta ***
Diego i Krystian się pogodzili to takie cudowne. Ubrałam się bo Diego mnie o to prosił. Pewno jest zdziwiony , że zaprzyjaźniłam się z Krystianem. Oglądaliśmy wiadomości kiedy zobaczyłam zdjęcie Camili. Mówili , że po paru tygodniach ciało zostało zidentyfikowane. Dziewczyn została brutalnie zabita. Łzy napłynęły mi do oczu.

 
- Diego ...

- Myślałem , że wyjechała nie widziałem jej dawno

- Cami ... ona ...

- Violu to nie może być ona
- Ale ...



- Krystian ? - popatrzyłam na niego 
 - Zabiłeś ją ! Ona krzyczała ! 
 - Violetta posłuchaj ...
- Zrobiłeś to ! Diego ma racje jesteś pieprzonym draniem ! Wynoś się stąd ! To była moja przyjaciółka od zawsze ! Zabiłeś ją !
- Wysłuchaj mnie.
- Krystian lepiej będzie jak wyjdziesz. - powiedział mój brat
- Musze jej to wytłumaczyć. 
- Już wszystko wiem wyjdź.
- Kate chodź ze mną , musisz mi w czymś pomóc.

Razem wyszli , a mój brat mocno mnie przytulił. Najpierw Leon , potem ktoś porywa Francesce , a na końcu śmierć mojej przyjaciółki. Nie mam już po co żyć. Cały czas nadchodzi fala nieszczęść.


*** Francesca *** 
Czułam , że z każdym jego dotykiem robi mi się coraz cieplej. Może dlatego , że odkręcił grzejnik. Gdy doszedł do mojego brzucha przestał. Wstał i pozwolił mi się przykryć , było mi gorąco więc tylko się skuliłam by widział mniej mojego ciała. Wyjął koszulkę i rzucił mi ją. Ubrałam się , choć wyglądałam jak w worku czułam sie bardziej komfortowo.

 - Więc ... Francesca za piersi masz dziesiątkę.
- Co ? - spytałam pytająco 
- Mogę cie oceniać od jednego do zera.
- A możesz ...
- Nie , nie mogę cie wypuścić. Tyłek dziewięć.
- Czemu ?! - krzyknęłam 
- Aaa ... komuś zależy co?
- Nie ! Tylko dlaczego dziewięć , a nie dziesięć ?
- Jakoś mały mi się wydaje , ale brzuszek ładny 
- Mogę sobie iść ?
- Jak stąd wyjdziesz przykują cie do grzejnika , więc nie radze słonko
- Mhm ...
- Uśmiecha się na słodkie słówka ciekawe 
- Wcale nie !
- Tak księżniczko 
- Weź ! Nie lubię cie !

 Zapadła cisza , coś notował w swoim czarnym zeszycie. Rozglądałam się po pokoju był bardzo ładny , na jednej ścianie był jego zdjęcia. Więc pokój widocznie należał do niego. Był naprawdę ładnie urządzony , popatrzyła na niego. On zaś przyglądał się mi.

 - No co znowu ? - przewróciłam oczami
- Nic , ładna jesteś i wygadana. Chyba mi się podobasz.
- To dobrze czy źle ?
- No patrząc na to , że jestem synem właściciela burdelu to dobrze.
- Jesteś jego synem !
- No i mogę sobie wybrać co jakiś czas laskę dla siebie.
- A jakbyś mnie wybrał to ?
- Należałabyś tylko do mnie i ze mną się tylko pieprzyła. Ogólnie było by ci o niebo lepiej niż u innych klientów.
- Proszę wypuść mnie.
- Teraz buziak miśka , kładź się na plecach.
- Nie chce.
- Ale ja cie karzę no dajesz bo cie tam oddam.
- To szantaż !
- Wiem lubię szantażować. No raz dwa i na plecki kochanie.

Chłopak odłożył zeszyt i okrążył łóżko. Potem lekko mnie pchnął i położył się nade mną. Zamknęłam oczy , próbowałam przenieść się w miłe miejsce. Moja podświadomość zareagowała inaczej. Wyobraziłam sobie , że to Diego. Dość szybko mnie pocałował.
_____________________________________________________
No i macie drugi rozdział dzisiaj.
Taki prezent od mnie dla was w ramach mikołajek.

1) Co chłopak zrobi z dziewczyną ?
2) W czym Krystianowi ma pomóc Kate ?
3) Co przez przypadek znajdzie Diego ?
 





9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to zaczynając :
      Jesteś mega kochana <3
      DWA ROZDZIAŁY W JEDEN DZIEŃ <3333

      Ooooo... Robi się grubo XDD
      Vils w końcu dowiedziała się, że Krystian zabił Cami.. Nie fajnie. Liczyłam na to, że będą razem :<<<

      Fran ... Uparta Fran XD
      Jak zwykle się nie poddaje i walczy o swoje, ale tym razem coś jej nie wychodzi.
      Chociaż ten chłopak jest dla niej milszy niż Diego na początku XD

      1. Będzie miało do czegoś dojść, ale Fran mu się wymknie XDD
      2. W znalezieniu Fran lub odzyskaniu Vivi
      3. Nie wiem, ale chyba coś związane z Violettą lub Francescą <3

      Czekam na następny i dalej psychopatycznie idę słuchać BaM <333
      Trzymaj się i udanych Mikołajek <3

      Usuń
  2. Wow nie spodziewalabym sie! Super prezent na mikolajki !!
    1) Cos co Fran moze sie spodobac
    2) W przeprosinach dla Villas
    3) Znajdzie w rzeczach Karisa tabletke gwaltu i sie znowu pokluca

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu julka rozdział supelowy
    1.wystawi ją a kupi ją Diego
    2.Odnaleść franczi
    3.znajdzie strone z wystawionymi dziewczynami

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent na mikołajki ♡ :***
    Dwa rozdziały w JEDEN dzień !!!!
    Przepraszam że komemtuje dopiero teraz ,ale wcześniej nie dałam rady :<

    Wracając do rozdziału:
    Villas w końcu dowiedziała się kto zabił Cami. Liczyłam że Vilu będzie z Krisem :((

    Twarda sztuka z Fran. I dobrze ;) Jak zawsze chce postawić na swoje ,ale tym razem coś jej się nie udaje...
    Ten chłopak jest jednak milszy od Diego na początku :)

    1. Będzie miało dojść do czegoś ,ale ktoś ją uratuje ,albo ucieknie ;)
    2. W odzyskaniu Violi <3333
    3. Coś dotyczącego porwania Fran

    Czekam na kolejny :***

    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cię <3
    Jesteś świetna w tym co robisz ;)
    Rozdział mega ;*
    1) Diego ją znajdzie i ją weźmie ^^
    2) Pomóc szukać Fran?
    3) Narkotyki u Krissa?
    Next!! Pisz!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dzisiaj rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Jesteś boska!!! Piszesz najleprze opowiadania jakie czytam (a czytam ich sporo). Hmmm... niby przykre itp. że Fran porwano i jest w tym burdelu i ten gościu ale to mi się podoba! Ajajaja aż czytam to kilka razy! Kochana uzależniłam sięod twoich opek. Przepraszam że nie komentuje wszystkich ale czytam wszystkie.
    1) Nie mam pojęcia
    2) Może pomóc namówić Diego żeby on i Vilu mogli chodzić
    3) Pigułki gwałtu w torbie Krystiana :D
    A i pytanie czy ten chłopak co porwał Fran (chyba Kamil :D :D :D ) to jakaś postać z serialu? Kochana weny i pozdrawiam Nata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. em ... no na razie nie zdradze wiadomo tylko że blondyn i dziękuje ♥

      Usuń