środa, 9 grudnia 2015

Rozdzial 51

 Z dedykacją dla Julka
*** Kate ***
Widziałam , że Krystian jest zły. Ale to nie była złość , którą znałam. On cierpiał , to było widać. Pojechaliśmy do znanej mi dzielnicy. Brat kazał mi zaczekać , sam poszedł do grupy ludzi. Przyglądałam się uważnie co robi. Najpierw z nimi rozmawiał , a potem dał im trochę pieniędzy.
 - Za co im płaciłeś ? - spytałam 
- Nie ważne.
- Chce wiedzieć ! 
- Boże miśka ! Tylko oni pomogą mi odzyskać Viole.
- Kochasz ją ?
- Nie wiem ... 
- To posłuchaj swojego serca.
- Musisz gadać tak mądrze ? - oparł głowę o kierownice
- Czyli kochasz ?
- Może ... nie wiem musisz mi pomóc.
- W odnalezieniu Fran czy odzyskaniu Violetty ?
- Jeśli odnajdę Francesce , odzyskam Viole.
- Więc w obu ?
- Tak ... jedziemy do hotelu musisz się przebrać.
- Po co ?
- Zobaczysz , zapnij pasy będzie szybko.


*** Francesca ***
Gdy otworzyłam oczy , zobaczyłam że chłopak pokazał rząd białych zębów. Odgarnął moje włosy z twarzy i wstał. Usiadłam na łóżku , oparłam się o ścianę. Zaczął coś znowu notować , nie zwracałam na niego uwagi. Może kiedyś bym się bała , Diego chyba mnie zmienił. Powoli zaczynam za nim tęsknić , może byłam nieszczęśliwa ale widocznie się od niego uzależniłam. Popatrzyłam na niego.

- Dobra Francesco.
- Fran ! Wolę Fran ! Nie Francesco !
- Dobra mój ty krzykaczu idę pogadać z ojcem.
- By mnie wypuścił ! Yey ! Kocham cie !
- Ej z takimi wyznaniami zaczekaj. Będziesz moja za godzinę. 
- Ja nie chce. - skrzywiłam się
- Ale ja chce gwiazdko , nie bój się zrobimy trójkącik.
- Chyba cie pogięło !
- Uwielbiam jak krzyczysz normalnie. Widzimy się potem.

Usiadłam na łóżku , zaczęłam płakać. Sama nie wiem czemu. Chciałam uciec od Diego , teraz po prostu się modle by mnie szukał. By mnie stąd uwolnił. Chce poczuć się znowu wolna , naprawdę.


*** Krystian *** 
Czekałem na swoją siostrę , aż wyjdzie z łazienki. Bez Violetty czuje sie dziwnie. Ale to nie może być miłość , nigdy nie zaznałem tego uczucia dokładnie. Pogodziłem się z przyjacielem , pokłóciłem z przyjaciółką. Po co był włączony ten telewizor. Gdyby nie to nigdy by się nie dowiedziała , że kazałem pozbyć się Cami. Myślałem , że szybko sprawa ucichnie jak zawsze. Kate wyszła w końcu z łazienki , miała na sobie czarny kombinezon i mocny makijaż.

- I śliczne miśka !
- Wiem , bo to ja. A więc jaki plan ?
- Zaraz zawiozę cie na giełdę prostytutek.
- Powaliło cie !
- Musisz sprawdzić czy jest tam Francesca. Została porwana. 
- Ty masz kontakty pracujesz w burdelu !
- Wiem i się dowiedziałem , że może tam być.
- Niby skąd ? 
- Po prostu ma się kontaktu , szukaj gościa z tatuażem nieskończoności. Masz tu okulary jest do nich kamera , widzę wszystko to co ty.
- Skąd ty je ....
- Mniej gadania , wszystko zależy od ciebie 
- Spoko odzyskam dla ciebie Francesce 
- Raczej Viole - wyszeptałem 

Ona tylko się uśmiechnęła. Zawiozłem ją pod budynek , dałem jej fałszywy dowód i ponad pięć tysięcy. Założyła ciemne okulary i wyszła z samochodu. Włączyłem laptopa i widziałem to co ona. Udało jej się wejść z łatwości. Moja krew w końcu.
______________________________________________________________
Ts ... z porwania na szpiegostwo. Wiem jestem dziwna. 
Przepraszam , że znowu zepsułam. W kolejnym 
przewiduje trochę przemocy.

1) Kate znajdzie Fran ?
2) Violetta ponownie się potnie ?
3) Dlaczego Krystian spowoduje wypadek ?


8 komentarzy:

  1. Super rozdział czekam na next
    1)Tak no...
    2) Nie
    3) Nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  2. tu julka Bardzo dziękuje za dedykację rozdział super next w czwartek tak ?
    1.Tak
    2.tak FRANCZI będzie miała wypadek
    3.żeby fran była poszkodowana i on i żeby udowodnić vils że mu zależy odpowiedz czy w czwartek ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kate za szpiega ... Hmmm.. Możesz zdradzić kto jest w postaci Kate, bo jakoś nie mogę sobie jej wyobrazić..

      Przechodząc do rozdziału :
      Cudooooooo <3
      Krystian zrobi wszystko by odzyskać Vils i to mi się podoba <3
      Diego ... Coraz więcej rozdziałów jest związanych z Krisem i Vivi...
      Zaczynam myśleć, że niedługo będzie to blog o nich :D Nie no żartuje ...
      Jednak jak na Diecesce jest jej tu mało :DD

      Pytanka!
      1. Nie znajdzie, bo w tym czasie będzie zajmował się nią ten typek XD
      2. Vivi się potnie :(( Bo też odkryje, że zakochała się w Krystianie
      3. Bo będzie zdenerwowany, że jego siostrze się nie udało..

      Czekam na nexta <3
      Życzę weny :*

      Usuń
    2. + Zapraszam do siebie na nową Diecesce :**

      Usuń
    3. Tak wiem , niedługo jednak znowu będzie Diecesca

      Usuń
  4. Świetny :*
    Kate szpiegiem xD
    Jesteś cuudowna <3
    1) No... Tak?...
    2) Tak.Bo zobaczy w mieście Leona ze swoją żoną i dzieckiem.I ucieknie do łazienki do domu i się potnie.
    3) Bo się napije alkocholu. Ze smutku że ilas go nienawidzi.
    Czekam na NEXT :
    Zapraszam do czytania: http://mynameiskornelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń