czwartek, 10 grudnia 2015

Rozdział 52

 Z dedykacją dla ~Zuza~
*** Krystian ***
 Moja siostra spokojnie usiadła na krześle. Widać było , że się rozgląda. Widziałem wszystko co ona , pełno facetów , parę kobiet. Na środek sali wyszedł jakiś chłopak i zaczął licytacje. Wyglądało to jak u nas , dziewczyna wychodziła na środek i kto dał więcej wygrywał. Zobaczyłem , że dzwoni Diego , odebrałem ale nadal patrzyłem na laptopa. Bacznie obserwowałem sytuacje.

- Co jest ? - powiedziałem 
- Przyjedź teraz !
- Po co ? Jestem zajęty próbuje namierzyć twoją lalkę.
- Viola zamknęła się w łazience. Mówi , że się potnie !
- Cholera ! Pogadaj z nią !
- Próbuje , ale mnie zlewa , błagam cie ona się potnie jestem tego pewny ! Znam moją siostrę przyjeżdżaj !
- Szlag ! Daj mi dziesięć minut mów do nie Villas
 - Po co ?
- Wkurzy się i o to chodzi może wyjdzie. Pa.

Zadzwoniłem do Kate. Miała ustawione na wibracjach , odebrała i wstała z krzesła. Po drodze wpadła na jakiegoś chłopaka , widocznie bardzo się spieszył. Uśmiechnął się tylko i przeprosił. Pomachał na dowodzenia , wtedy rękaw lekko opadł mu w dół. Zobaczyłem tatuaż , jednak szybko znikł mi z oczy. Po chwili straciłem też kontakt z Kate bo spadły jej okulary. Wkurzony uderzyłem w kierownice.


*** Francesca ***
 
Nie wiem co się stało , otworzyłam oczy. Strasznie bolała mnie głowa. Ręce znowu miałam związane , tym razem grubymi sznurami.



- Hej Franuś. - uśmiechnął się Kamil 
- Gdzie ja jestem ? - powiedziałam lekko osłabiona 
- A no u mnie w piwnicy konkretnie.
- Po co ? - kaszlnęłam 
- Mówiłem , że będziesz tylko moja.
- I że będzie mi tutaj lepiej ? 
- Racja przywiązałem cie do belki , 
a nie do grzejnika , zaraz się zabawimy. 

Wsadził mi szmatkę do buzi , nie wiem co mi zrobił , ale czuje się jakbym miała zaraz zemdleć. Stanął za mną i złapał mnie za piersi. Dopiero teraz poczułam , że stoję w bieliźnie. Usłyszałam nagle krzyk , był to znajomy głos. Potem wielki huk , chłopak odsunął się i wyszedł. Słyszałam tylko rozmowę , za drzwiami.

- Co ty zrobiłaś ! 
- Pogięło cie ! Porwałeś mnie ! Nie wiesz z kim zadzierasz !
- No raczej ty. 
- Jestem Kate Milson ! Mój brat to Krystian Milsion znajdzie cie !
- Zamknij się szmato !
- Gdzie jest Francesca !
- Kto ? - uśmiechnęłam się , szukają mnie
- Fran debilu ! Telefonu mi nie zabrałeś !
- Masz telefon ?! Dawaj go !

Znowu usłyszałam huk , krzyki i piski dziewczyny. Potem drzwi piwnicy wyleciały z zawiasów , kurz rozniósł się po pomieszczeniu. Zobaczyłam uśmiechniętą Kate , wyjęła mi szmatkę z ust.

- Sory , że tak długo nie mogłam się uwolnić. 
- Co tu robisz ? - spytałam w szoku 
- A no ratuje cie jak widzisz. Nie jestem z Diego , on kocha tylko ciebie zaufaj mi dużo mi o tym mówił. Nosz kurwa co za sznury !
- On tu jest ? - spytałam z nadzieją 
- Tak z Krystianem coś tam robią 
- On .. on ... mnie szukał ? Naprawdę ? Przyjechał tutaj ?
- Tak przyjechałem idiotko. - zobaczyłam go z nożem 
- Nie ruszaj się teraz. - przeciął sznury , a ja wpadłam mu w objęcia
- Spadasz mi z nieba mmm ... 
- Zimno mi ... 
- Chyba masz gorączkę bo rozpalona jesteś.
- Dziękuje. - wyszeptałam 

Kate podała mi koc , chłopak mnie nim opatulił i wyniósł z piwnicy. Zobaczyłam Kamila przykutego do grzejnika , twarz miał zmasakrowaną , całą w krwi. Krystian stał przy samochodzie , a za kierownicą ucieszona Violetta. To wszystko mnie przerosło , straciłam przytomność gdy tylko chłopak pomógł mi wejść do samochodu.
________________________________________________________________
Wiem zjebałam. Ale się ktoś tam skarżył , że mało Diecescy 
i musiałam szybko wrócić do stanu gdzie jest. 
No trudno mój plan lekko lęgnął w gruzach. 
Mam nadzieje , że wszystko nie działo sie za szybko i trochę ogarnęliście.

1) Violetta zdążyła sie pociąć ?
2) Francesca opowie im wszystko czy coś zatai ?
3) Jak Diego będzie sie zachowywał w stosunku do niej ?

10 komentarzy:

  1. wcale nie zjebałas jest boski fran uratowana :)
    1.Nie
    2.tak
    3.będzie bardzo opiekuńczy żeby doszła do siebie julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuniu cudowne <3
    To jest idealne <3333
    Diecesca, Krystian, Kate, Vivi ... Ahhhh.. Za dużo emocji, żeby opisać tak wspaniały rozdział <33

    1. Mam nadzieję, że nie
    2. Pewnie coś zatai, ale może uda się z niej wyciągnąć wszystko.
    3. Przeprosi? Czy nadal będzie ją bił? Nie wiem XDD

    Życzę Weny <33

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPEROWY KC 1. Mam nadzieję, że nie
    2. Pewnie coś zatai, ale może uda się z niej wyciągnąć wszystko.
    3. Przeprosi? Czy nadal będzie ją bił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę być nie miła, ale staraj się pisać własne komentarze, a nie ściągać od innych ;)

      Usuń
  4. Świetny <33333 Ideał <333
    Diecesca... Kristianetta (tak wiem dziwna nazwa XDDD ) Kate... Ale się porobiło...
    Napiszę tylko odpowiedzi na pytanka i spadam :*

    1. Nie mogła...
    2. Może czegoś im nie powie, ale Vivi z niej do wyciągnie ;)
    3. Przeprosi, albo będzię ją bił... Nie wiem... Nie znam się !! XDDDD

    Weny na następny :*
    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  5. superovy tu julka tagie pytanie będzie dziś

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ty nic nie zjebałaś!
    Ty udoskonaliłaś wszystko <3
    Wreszcie Diecesca <3
    1) Nie
    2) Musi im powiedzieć!
    3) Zmieni się.Już nie będzie jej bił.
    Czekam na next ;*
    A mam pytanie ;)
    Kiedy rozdział na drugim blogu?
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowowow tyle akcji w jednym rozdziale!! Super bardzo fajnie to napisalas!!
    1) Nie nie, Villas podziałało
    2) Raczej nie, ona noe bedzie chciala o tym gadac
    3) Na poczatku bedzie mily i opiekunczy, nie pozwoli na to by cos wiecej jej sie stalo, ale potem cos zjebie (jak zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu diecesca!
    1. Nie
    2. Coś zatai ale potem powie to Diego
    3. Będzie opiekuńczy
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebiste! To opowiadanie jest zajebiste! Przepraszam no ale..n uhh... Kochanaa! Podobały mi się momenty w burdelu ale jestem strasznie ciekawa co będzie z fran i diego i oczywiście krystianem i vilu. Ach. Czekam na next :* pozdrawiam i weny Nata no mam nadzieję se wiesz z jakiego bloga :D a i u mnie no blogu jjest nowy rozdział więc jak znajdziesz czas to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń