sobota, 12 grudnia 2015

Rozdział 53

 Z dedykacją dla Nata
*** Francesca ***
Strasznie bolała mnie głowa , poczułam bicie serca. Bałam się otworzyć oczy , bałam się tego że to był tylko sen. Jednak poczułam gładzenie po ręce , po chwili czuły głos chłopaka.

- Jak się czujesz ? - powiedział Diego
- To nie był sen ...
- Nie słońce , jesteś już bezpieczna. Otwórz oczy. 
- Okej. - zobaczyłam uśmiech chłopaka 
- Od paru dni pewno nie jadłaś ? Jesteś osłabiona.
- Tak.
- Idziemy na śniadanie chodź.
- Ale.
- Cichutko do wszystkiego wrócimy później. Teraz idziemy.

 

Chłopak pomógł mi wstać 
i zaprowadził do salonu. 
Tam siedziała Kate , 
przywitała się ze mną. 
Czuła jednak , że to nadal 
piękny sen. Usiadłam przy
 stole , a on zrobił kanapki.
 - Skarbie ...
- Nie mów tak do mnie. - powiedziałam pewnie
- Czyli tak to będzie wyglądać ?
- Biłeś mnie ! Karałeś ! I myślisz , że co ?!
- Uratowałem cie ! Gdyby nie ja zgwałcił by cie tak jak ...
- Krystian ?! Tak po co on tam był ? Przecież się nienawidzicie !
- Teraz jest inaczej. Pomógł mi cie wydostać.
- Wolałabym być z Kamilem , a nie z tobą !
- Co ? - spytał zdezorientowany
- To co słyszysz idę sobie nara !
- Zapominasz się młoda panno. Ja tu wydaje rozkazy !
- Już nie , zmieniłam się !
- Właśnie widzę ! Co on z tobą zrobił ! 
- On nic ! Ty dużo !  
- Idź lepiej na górę ! Nauczę cie jeszcze dyscypliny ! 

Zła pobiegłam na górę. Choć nakrzyczałam na niego nie chciała. Nie pozwolę by znowu mną pomiatał. Dawna Francesca zniknęła. Rzuciłam się na łóżku i zaczęłam straszliwie płakać.


*** Krystian ***
Wyjątkowo spałem u Diego. Rano nie mogłem znaleźć Violetty. Szukałem jej w każdym pokoju. Znalazłem na dworze , siedziała na ławce. Wziąłem głęboki oddech i podszedłem.

- Viola możemy pogadać ?
- To była moja przyjaciółka ... Krystian nie wierzę 
- Przepraszam cie. 
- To nie zwróci jej życia ...
- Gdybym mógł cofnąć czas.
- Ale nie możesz. Ona nie żyje przez ciebie. - mówiła płacząc
- Wiem , wybacz mi prosze.
- Nie mogę ci wybaczyć czyjeś śmierci.
- Nie chce cie stracić. Zakochałem się w tobie. - powiedziałem
- Kris. Przepraszam , ale ja nie mogę.
- Dobrze , ale mi coś obiecaj. Nie zrobisz sobie krzywdy.
- Dobrze już nie zrobie.
- Już ? Pocięłaś się ?
- Nie ważne. Muszę już iść.

Wstała z ławki i odeszła. Zrozumiałem , że po tym wszystkim jej już nie odzyskam. Przynajmniej nie teraz gdy to pamięta. Trzeba posunąć się do czegoś drastyczniejszego.
________________________________________________________
Taki sobie rozdział. No ale jakoś zacząć muszę by wena wróciła.
Emi pomogłabyś w końcu :(
Kolejny nie wiem kiedy postaram się jak najszybciej.

1) Jak Krystian sprawi by Viola mu wybaczyła ?
2) Diego nauczy Fran dyscypliny ?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No więc :
      Rozdział cudowny <3 Jak wszystkie XD Norma hah
      Zła Vivi .. :(( Troszeczkę mi smutno, bo widać, że Kris się zmienił <3 Wiesz co? Polubiłam tą parę bardziej niż Diecesce hah XDD
      Jaka groźna Fran XDDD
      Nie da sobą pomiatać i dobrze :)
      Niech Diego wie co stracił i co może uda mu się odzyskać, ale z tym Kamilem to troche przesadziła ..

      PYTANKAAAA
      1. Nie wiem, ale wiem, że wymyślisz coś super po czym na pewno mu wybaczy.. (Chyba)
      2. Będzie chciał, ale zrozumie, że za dużo krzywdy jej wyrządził i zostawi ją w spokoju, a Ona sama do niego przyjdzie XD

      Kończę i idę pisać 1 rozdział na Fly To Your Heart <33
      Pozdrowionka, Buziaczki i Dużo Wenyy <3

      Usuń
    2. Dziękuję za dedyk :* rozdział jak zawsze super. O nieee! Mam nadzieję ze vilu wybaczy krystianowi. Patrząc na propozycje jakie dali ci inni to były śluby itp. Może krystian chce się oświadczyć. Weny kochana i jak bedziesz potrzebowała pomocy zawsze możesz do mnie pisać ;) Nata

      Usuń
  2. Noł noł noł. I po Diecesce!
    1. Oni mają być razem...
    2. Jak wyżej!

    Skończyłam 1 rozdział! Zajrzysz ? frannowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Julka z tej strony Nareszcie jest ! dziękuje przez te kanapki się głodna zrobiłam ogólnie rozdzial superowy a teraz pytania
    1.szantarz
    2. tak ale np. jak w 50 twrzy greya ale zobaczy jak bardzo cierpi to ją przeprosi a ona trafi d szpitala
    Kary według 50 twarzy greya

    1. klapsy
    2,biczowanie
    3.bicie laską
    4.zryzienie
    5/klamerki na sutkach lub piersiach
    6.klamerki na genitaliach
    7.lód
    7.gorący wosk
    Mogła byś coś takiego zrobić ale jak zobaczy jak bardzo cierpi to przestanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jestem wiktoria. Od dawna czytam twoje opki. Zauważyłam kiedys ze polecwsz blog kira12345.pinger.pl a teraz już nie ma tego bloga. Już ci się nie podobq? Po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nata wygrała konkurs więc przez ponad tydzień ( a nawet więcej) polecałam jej bloga

      Usuń
  5. Jezu kochana dopiero zauważyłam, że masz blogi, które polecasz i są tam 3 moje <33
    Nie wiem jak mam Ci dziękować, ale gdyby nie Ty to nawet nie zaczynałabym historii z blogiem, więc mój ''sukces'' zawdzięczam tylko Tobie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ;*
    Ale Franczi mnie wkurzyła :/
    Diego ją ratuje a ona tak mu się tak odwdzięcza?
    1) Bedzie prosił 8-)
    2) Hmmm... Tak :D
    #czekamnanext :*

    OdpowiedzUsuń