wtorek, 15 grudnia 2015

Rozdział 54

*** Krystian *** 
Zadzwoniłem do kogo trzeba. Wszystko już raczej gotowe by dziewczyna wszystko mi wybaczyła. Innymi słowem by zapomniała to co uczyniłem. Boję się tylko , że przez przypadek może na tym ucierpieć , czego bym nie chciał. Jednak mam plan i go zrealizuje.


*** Francesca ***
Siedziałam w pokoju dobre paręnaście godzin. W drzwiach zobaczyłam Diego , o dziwo nie zwracał na mnie uwagi. Wyjął tylko koszulkę z szafki i jakby nigdy nic zdjął górną część odzieży i założył nową.

- Za chwilę jest kolacja jeśli byś chciała.
- Czemu się przebierasz ?
- Bawiłem się z Kate i mnie lekko ubrudziła.
- Jesteście parą ? 
- Jeszcze nie , ale kto wie. A czemu pytasz ? 
- Tak sobie ...
- Widzimy się na dole słońce. 
 
Pocałował mnie w czoło i wyszedł. Nic już nie rozumiem , mówi mi że chce być z inną i całuje mnie. Zawsze był dziwny. Raz taki do kochania , innym razem budził strach. Zeszłam na dół , tam zobaczyłam coś dziwnego. Chłopka się uśmiechnął widząc moje zaskoczenie.



- Diego ...
- Cichutko nic nie mów. Ten wieczór jest tylko dla ciebie.
- Ale ...
- Kate mi pomagała , będzie nas dzisiaj obsługiwać.
- Nawet się nie przebrałam ...
- Nie szkodzi , wyglądasz naprawdę prześlicznie.

Spędziłam z nim cudowny czas. Tak jakbym była na pierwszej romantycznej randce. Zapomniałam o wszystkim co się działo do tej pory. Liczyło się tylko to co jest teraz. Po kolacji usiedliśmy na kanapie. Chłopak włączył jakąś komedie romantyczną i podał mi lampkę wina. Moje nogi położył na swoje i zaczął je lekko gładzić kciukiem. Zamknęłam oczy i nagle nie wiem dlaczego ale przypomniała mi się nasza rozmowa z prawie samego początku porwania.

- No to , układ jest prosty ty mi dajesz to czego chce i jesteś grzeczna , a ja cie nie skrzywdzę i będziesz traktowana jak księżniczka. Jak cie przytulam i całuje masz nie uciekać jasne ?
- Ty powinieneś się leczyć !
- O ja misiek nie przesadzaj będziesz dostawać najlepsze ciuszki i wszystko co zapragniesz , powinnaś się cieszyć.
- Nic od ciebie nie chce psycholu.
- Masz pecha bo ja chce ciebie.
- Może załatwić ci psychologa ?
- Dziwne podobno jesteś nieśmiała ?
- Bo jestem , a ty jesteś walnięty ! 
 
Odsunęłam się od niego , widocznie był zmieszany. Wszystko do mnie wróciło. Jest miły bo chce mnie zaliczyć. Nie jestem już tą samą dziewczyną jaką byłam kiedyś. Wstałam , ale złapał mnie za nadgarstek. Krzyknęłam by mnie puścił. Potem pobiegłam na górę , słyszałam że jest tuż za mną. Wbiegłam do pokoju jednak nie zdążyłam zamknąć drzwi. Od razu pchnął mnie na łóżko , siadł na mnie okrakiem przytrzymując ręce. Kolejne wspomnienia wróciły.

- Czy już panienka się troszkę uspokoiła ?
- Złaź ze mnie !!!
- Co tak krzyczysz głuchy nie jestem !!!
- Porywacz !!! Gwałciciel !!! Pomocy !!!
- Czy ja cie zgwałciłem ? Nie !!! To tak nie mów !!!
- Ale to zrobisz ... wypuść mnie !!!
- Nie wypuszczę !!!
 
Czułam od niego silny zapach alkoholu. Nie wiem skąd wziął krawat jakby się przygotował. Związał mi ręce , popatrzył na mnie lekko dotykając moich piersi. Zamknęłam oczy.
___________________________________________________
Przepraszam za brak rozdziału. Dużo nauki i brak pomysłów nadal niestety.  Dziękuje za głosy w ankiecie jesteście kochani. 
 
W czwartek mam wycieczkę wiec jeśli jutro 
rozdział się nie pojawi powinien być w piątek.
 
1) Czy chłopak ją zgwałci ?
2) Co planuje Krystian ?
3) Dlaczego Francesca będzie chciała popełnić samobójstwo ?

7 komentarzy:

  1. Boski :*
    Diego taki romantyczny a tu Fran taka niemiła :(
    Diego naprawdę się stara żeby mu wybaczyła a ona ma to za nic :'(
    No ale cóż :/
    Pytania:
    1) Nie!
    2) Plan? XD Porwie Vilas albo coś. Może takie porwanie jak u http://kira12345.pinger.pl
    3) Przez Diego
    Czekam na NEXT :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, ale nie mam weny na komentarz więc odpowiem tylko na pytania XD
    1. Tak XD
    2. Nie wiem . Nic nie przychodzi mi do głowy.
    3. Przez to, że Diego ją zgwałcił XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem czytam i komentuje bosh jak ja koffam ten blog oglądałaś Greya? z tym krawatem haha okey pytanka
    1.tak
    2.znów wyjechać gdzieś z vilo
    3.przez diego ale znów jej się nie uda Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdzial :)
    1.Nie mam pojecia
    2.Moze udowodnic cos Violettcie
    3.Chyba dla tego ze Diego ja zgwalci

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow *-*
    1. Tak
    2. Wyjechać gdzieś z Villas
    3. Przez Diego
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ♡ Sorki że nie skomentowałam tamtego rozdziału :/
    Odpowiadam na pytania i spadam :*

    1. Tak. Niestety...
    2. Może do napoju wleje jej jakiś środek po którym nie będzie pamiętała co się stało ?
    3. Bo Diego ją zgwałcił Xd

    J.V.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) nie ale potem Fran też będzie tego chciała i to zrobią XD
    2) nie wiem nie mam pojęcia ...
    3) bo sie opamięta i będzie myślała o Diego żę ja tylko przeleciał ale w ostatniej chwili Diego uratuje Fran

    Nie za dramatycznie tu troche ? Hmm .. ? XD
    Pozdrawiam i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń