wtorek, 25 lipca 2017

Rozdział 46

••• Francesca •••

Myślałam , że to będzie najpiękniejszy dzień w moim życiu.  Zaczęłam wierzyć , że on żałuje ... naprawdę chce się zmienić. Wszystko było idealnie ,  póki goście nie zaczęli iść do domu. Już wcześniej widziałam , że Diego jest napity , ale nie dawał żadnych znaków.  Z pożegnaniem Camili , zobaczyłam ten błysk. 

- Rozbieraj się suko ! 

Właśnie to usłyszałam , a potem ? Rzucił się na mnie , zaczął zdzierać ubrania. Byłam totalnie zdezorientowana. Krawatem związał mi ręce. Kawałek sukienki włożył do ust. Zaczął obmacywać , gdy chciałam wstać uderzył mnie w lewy policzek. Moje oczy napełniły się łzami , tym razem nie ze wzruszenia. 

- Zaraz dostaniesz prezent ...

Podszedł do komody , zwalił wazon i wziął kawałek szkła. Przewidywałam najgorsze , potnie mnie. Na szczęście przewrócił się , z góry ktoś zszedł. Poznałam głos Leona , po chwili zobaczyłam Violettę. Gdyby nie oni , zgwałcił by mnie , albo zabił. Dlaczego ja myślę , że on się zmieni ? Teraz siedzę w łazience , patrze na własne odbicie w lustrze. Zaczynam gadać sama do siebie ...

- Dlaczego on mi to robi ...
- Kiedyś było dobrze , a teraz ?
- To nie jest on ... to nie jest ten człowiek którego kiedyś kochałam ...
- Czas z nim skończyć raz na zawsze.
- Słyszysz ! Serce siedź cicho ! Daj mi samej decydować !
- Ja już nie chce go kochać ... 
- Co za siła mnie tak do niego ciągnie ! Dlaczego !

 
Z ostatnim słowem z pięści walnęłam w lustro. To pożegnanie ... nie mogę go kochać. Nigdy więcej mu nie wybaczę. Patrzyłam na krew , która ścieka z ręki. Usłyszałam głos Violetty. Otworzyłam drzwi. Ona od razu zawołała Leona do nas. 


- Teraz ty świrujesz ? - Przewrócił oczami
- Przepraszam ...
- Dobra chodź do kuchni , tam mam apteczkę. 
- On zawsze taki jest ?
- Tak , po alkoholu to już w ogóle. 
- Francesca musisz uciekać ... - Powiedziała Violetta
- Tak , on ci nie odpuści. - Dopowiedział Leon 
- Miałam się przeprowadzić ... dlatego uciekłam od ojca ...
- Daleko ?
- Hiszpania ...
- To dobre rozwiązanie. Tam cie nie znajdzie. 
- A jeśli ?
- Radzę przefarbować włosy. On nie lubi blondynek. - Powiedziała Viola
- Dobrze ... odwieziecie mnie ?
- Wyśpij się o piątej cie obudzę. - Powiedział Leon 
- Dziękuje ... 
- Diego zanim wytrzeźwieje trochę minie , przetrzymam go.  
- Okej ...
- Ale musisz wylecieć najlepiej już jutro. 
- Wiem , załatwię to.  

To już czas ... pożegnać się z nim raz na zawsze. Nie chciałam wyjeżdżać mam tutaj przyjaciół. Violetta jest w dobrych rękach , Leon nie jest tak dziwnym człowiekiem jak Diego. Ufam mu i wiem , że nie zniszczy związku z Violą tak jak jego przyjaciel. Wykąpałam się i położyłam spać. Jutro wracam do domu. 




••• Violetta •••

Po prostu w to nie wierzę. Mój brat to idiota ! Przecież sama zrobił dla Francescy tą imprezę i po co ? By ją zgwałcić ! Jeszcze ta rana na ręce Fran. Martwię się o nią. Naprawdę się zaprzyjaźniłyśmy , a ona musi cierpieć przez mojego brata. 

- Kochanie. 
- Tak ? - Popatrzyłam na Leona 
- Lepiej się czujesz ? - Dotknął mojego czoła 
- Tak. 
- Widzę , że kłamiesz. Wskakuj do łóżka. 
- Martwię się o Francesce. 
- Jutro odwiozę ją do domu , teraz idź spać bo mi się rozchorujesz.
- Leoś ...
- Tak ? 
- Ty nigdy nie będziesz taki jak Diego co nie ?
- Oczywiście kochanie , ja cie kocham naprawdę , a on ...
- Myślisz , że jej nie kocha ?
- Wcześniej wydawało mi się , że tak ale teraz zgłupiałem.
- Może to przez alkohol.
- Wybaczyłabyś mi gdybym to zrobił przez alkohol ?
- Nie ...
- No właśnie wiem , że to twój brat , ale to go nie usprawiedliwia. 
- A ty się z nim przyjaźnisz ...
- Racja dlatego nie mam zamiaru udawać , że jest dobrym facetem. 
- Eh ...
 - Prawda jest taka , że zawsze będzie tym samym złym chłopakiem.
- Chyba masz racje ...
- Dlatego go nie usprawiedliwiaj. Dobranoc kochanie. 
- Dobranoc ...

Położyłam się na łóżku , Leon po chwili zjawił się obok mnie. On ma chyba racje , zawsze go usprawiedliwiam cokolwiek by zrobił. Czas to zmienić , przecież on się nie zmieni. Po co wciąż na to liczę ? Zawsze będzie tym samym idiotą.  

_______________________________________________________________________

Hej bardzo dziękuje za komentarze.  Naprawdę to bardzo miłe , że tyle ich się pojawiło. Jak może zauważyliście blog aktywny :) Pewna osoba miała racje nie potrafię pisać o miłej Diecesce dlatego zniszczenie jej przyniosło dużo weny :D

1) Viola przestanie bronić brata ?
2) Francesca naprawdę wyjdzie ? 
3)  Diego wytłumaczy swoje zachowanie ? 

Zapraszam do zakładki gdzie możecie zamawiać rozdziały. 
Oraz do głosowania w ankiecie.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fran uciekaj gdzie pieprz rośnie
      Chyba cie w Hiszpanii nie znajdzie
      Debilem to on jest i to wielkim
      Ja juz bym się do niego nie przyznawała.
      1. Oczywiście ze przestanie
      2. Tak...
      3. Wątpię. Idiota nie będzie pamiętać
      Czekam na nexta 😘

      Usuń
  2. ehhh liczyłam na happy end a tu proszę, Diego wszystko rozjebał...dlaczego?!
    Diego skarbie mój i tak będę Cie kochać <3
    Leonetta awww słodko <3
    Fran, szkoda mi jej, ale w sumie Diegito sobie zasłuzył na te całe nieszczęście
    1. Violka miej obiektywne zdanie
    2. czuję, że nie da rady
    3. raczej tak
    Czekam na next
    Ściskam moooocno :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny ♡
    Ja nigdy nigdy wierzyłam w dobrego Diega-ale mógłby się zmienić!
    1. No raczej tak, ślepa nie jest.
    2. Ja bym na jej miejscu tak zrobiła.
    3. Możliwe-ale alkohol, złość czy w ogóle wszystko inne tego nie usprawiedliwia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem i komentuje! :**

    Fran zamierza wyjechać.
    Czy będzie w stanie zapomnieć?
    Co zrobi Diego? Ciekawe czy będzie jej szukał.
    Na pewno na pomoc Vils i Leona liczyć nie ma co. I bardzo dobrze.

    Co z tą Violką. Gdzie ona się tak załatwiła?
    Leon się nią opiekuje. Troskliwy się zrobił. Zależy mu.

    Jak się Diego ogarnie to będzie szok.

    Świetny!

    1.Tak
    2.Tak
    3.On się powinien raczek leczyć, bo w tłumaczenia to mu nikt nie uwierzy

    Do następnego!

    Alessia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Jak tam u ciebie wszystkie już przeczytałam fajnie są i czekam na następny .
    1. Tak
    2Mam nadzieję że tak
    3 Nie wiem chyba nie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fran wyjedzie, bardzo dobrze!
    Może Diego zrozumie, gdy straci ją i dziecko
    Cudo ♥

    OdpowiedzUsuń