piątek, 28 lipca 2017

Rozdział 48

••• Diego •••

Od Nieznany : Gratulacje będziesz miał córeczkę ...

Francesca ? To musi być ona. Kto inny by mi pisał o dziecko. Przecież inna nie jest ze mną w ciąży ... chyba ... Odpisałem z zapytaniem kim jest. Nie odpisała , to na pewno ona. Założyłem konto na tym czacie , wyszukałem jej nicku , nie ma jej jeszcze. Koło osiemnastej zjawiła się. Dobra Diego nie wydaj się , od tego zależy twoja przyszłość z Francescą. Głęboki wdech , zaczynamy.

Ja : Hej. 
Ona : Hej.
Ja : Wiek ?
Ona : 18. Ty ?

Kłamać ? Pozna mnie po wieku ? Nie no przecież każdy może mieć tyle lat co ja. Dobra odpiszę jej bo zacznie coś podejrzewać. Piszę prawdę to powinno pomóc.

Ja : 21.
Ona : Skąd ?
Ja : Argentyna, a ty ? - No napisz mi gdzie jesteś ...
Ona : Hiszpania. 
Ja : Serio ? A dokładniej ?
Ona : Czemu pytasz jak inne państwo ?
Ja : Mam tam rodzinę , więc ? 
Ona : Stolica xD
Ja : Madryt ? To świetnie się składa ! 
Ona : Co robisz ?
Ja : Leże na łóżku i jem popcorn , a ty ?
Ona : Siedzę na parapecie i patrze jak pada deszcz.
Ja : Rozmyślasz ? To nie zdrowe ...
Ona : Wiesz , poznałam dziś kogoś i wydaję się dość miły ...

Poznała kogoś ? Przecież jest ze mną ! Nie może się z kimś innym szlajać ! Przynajmniej już wiem gdzie jest , chyba szykuje się wycieczka do Madrytu. Muszę dowiedzieć się kim jest ten facet i jakim prawem startuje do mojej dziewczyny. Przecież to ze mną jest w ciąży ! Może jeszcze będzie wychowywał moje dziecko ? Po moim trupie. Ułożyłem się wygodnie na łóżku. 

Ona : Żyjesz ?
Ja : Tak , przepraszam byłem w toalecie. Co robisz na czacie ?
Ona : Szukam towarzystwa.
Ja : W takim razie , dobrze trafiłaś. 
Ona : Masz dziewczynę ?
Ja : Nie.
Ona : Brzydki jesteś ? - Jaka szczera ...
Ja : Niedawno się rozstałem.
Ona : Aaa ... to przepraszam ...
Ja : A ty masz ?
Ona : Nie gustuje w dziewczynach :D
Ja : Ale śmieszne. A chłopaka to panienka ma ?
Ona : Nie mam i nie jestem brzydka !
Ja : Wiem , zapewne jesteś piękną istotą stąpającą po tej ziemi. 
Ona : Poeta mi się trafił :D
Ja : Najwidoczniej. Opowiesz mi coś o sobie ?

Gadaliśmy do godziny dwudziestej drugiej , potem położyła się spać. Nic nie wspomniała o mnie , o tym że tu mieszkała i , że jest w ciąży. A jeśli Violetta mnie okłamała ? Może podała jakikolwiek nick bym jej więcej nie nachodził. Zastanawiały mnie jeszcze jej zdanie : Teraz jest szczęśliwa zaufaj mi proszę. Może powinienem ją zostawić dla jej i dziecka dobra. Dać całkiem wolność.



••• Violetta •••


Leon coś ukrywa. Coraz częściej gdzieś wychodzi i nie mówi gdzie. Co jeśli mnie zdradza ?  Rano wstałam , nie było go. Ubrałam się , zjadłam śniadanie. Dalej nic. Napisałam sms i cisza. Postanowiłam sama pójść do szkoły. Szłam do sali śpiewu ... zobaczyłam go ... nie był sam ... Siedział z ładną blondynką ... oni się śmiali ... moje serce pękło na pół. Obróciłam się zaczęłam iść przed siebie , wpadłam na moją przyjaciółkę Camile.


- Wszystko w porządku ? 
- Tak.
- Ale ty płaczesz. Viola co jest ? Zawołać Leona ?
- Nie ... to alergia.
- Nie masz alergii ...
- Teraz mam ... przepraszam muszę iść.
- Violetta , ale powiedz mi ...
- Przepraszam. 

Wyminęłam ją i poszłam. Wyszłam ze szkoły. Usiadłam na ławce. Myślałam , że ja i Leon jesteśmy szczęśliwi ,  nie sądziłam że do szczęścia potrzebuje osoby trzeciej. Teraz jestem pewna swoich przypuszczeń. Jedyne wyjście by go zatrzymać przy sobie to dziecko. Muszę zajść w ciążę jak najszybciej , zanim zdąży ze mną zerwać. Trzeba już przejść do działania ...




••• Francesca •••

Kończyłam śniadanie , gdy zawołała mnie mama. Leniwie wstałam z łóżka. Zeszłam na dół , w drzwiach od razu zobaczyłam Simona. Co on tutaj robi ? Mama uśmiechnęła się i powiedziała że zostawi nas samych. Teraz zdałam sobie sprawę , że jestem w piżamie i nawet się nie uczesałam. Mega wtopa.

- Hej , sorry że nie uprzedziłem.
- Nie szkodzi.
- Słodko wyglądasz ...
- Eh ... dzięki. Po co przyszedłeś ?
- Chciałem spytać czy masz ochotę gdzieś wyjść , a nie wziąłem numeru. 
- A gdzie wyjść ?
- W kinie puszczają nowy film. Jak nie masz planów to ...
- Chętnie pójdę. 
- Super , to dasz mi numer ?
- Tak już. - Zapisałam mu w telefonie 
- Dzięki. Przyjdę koło siedemnastej.
- Nie mogę się doczekać ...
- Ja też. 

Pocałował mnie w policzek i wyszedł. Mam randkę ! O boże ! Ja mam randkę ! Przecież nigdy nie byłam na randce ! Najpierw gwałt , potem Diego. Zrobię z siebie idiotkę i więcej się ze mną nie umówi. Wbiegłam jak poparzona do kuchni , gdzie byli moi rodzice. Próbowałam złapać oddech , mama się ze mnie śmiała.

- Uderzył cie ?! - Mój ojciec wstał
- Nie !
- To co ?
- Zaprosił na randkę !
- Wykluczone ! - Krzyknął 
- Tato ... proszę ...
- Gdzie idziecie ? Przecież ja go nie znam.
- Do kina proszę zgódź się.
- Elena idziemy dzisiaj do kina.
- Co ? - Spytała
- Wcale nie musi nas widzieć , będę tylko obserwował z daleka.
- No nie wiem ...
- Albo tak , albo wcale.
- Dobra niech będzie ! Mamo pomożesz mi się przygotować?
- Tak.

Zaczęło się małe "szkolenie". Moja mama mówiła jak mam się zachowywać , by nigdy nie panikować. Mimo to bardzo się stresowałam. Kazała mi uważać na dziecko. Powtórzyła to chyba z trzy razy. Wybraliśmy sukienkę , uczesała mnie , umalowała. Nawet nie wiem kiedy była już szesnasta czterdzieści pięć.

- Tylko uważaj na dziecko.
- Tak wie, już mówiłaś. 
- Nie che by mój wnuk ucierpiał.
- Cieszysz się , że będziesz mieć wnuczkę ?
- Z początku było mi ciężko , ale teraz się bardzo cieszę.
- To dobrze ja też.
- Szkoda tylko , że nie przyprowadziłaś Diego do domu.
- Co ? 
- Wiem , że Diego jest jej ojcem ... i z nim byłaś ...

_____________________________________________________________________

Wiem , wiem jestem okrutna często kończę w takich momentach.
Czwarty rozdział w tym tygodniu. Zaraz wyjdzie maraton ha ha ha
Dziękuje za liczne wyświetlenia , a co najważniejsze komentarze. 

1) Skąd mama Francescy wie o Diego ?
2) Leon zdradza Violettę ?
3) Diego da spokój czarnowłosej ?
4) Co wydarzy się na randce ?
5) Violetta szybko zajdzie w ciąże ?

Pytania do bohaterów
Zamów dedykacja dla siebie lub kogoś ;)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cudo
      I od razu mówię NIE ŚLEDZĘ CIE
      Diego czatował z Fran
      I planuje zrobić wycieczkę do Madrytu
      Viola zazdrosna o Leona
      Chcę go zatrzymać przy sobie i wykorzystać w to dziecko.
      Moim zdaniem to zły pomysł
      Leon może być przez to wściekły
      1. Pewnie sie jakoś dowiedziała lub Fran jej powiedziała
      2. Może to jego kuzynka?
      3.wątpię
      4. Pocałunek
      5. Możliwe ze tak
      Wspaniały
      Czekam miśka na kolejny 😘😘😎

      Usuń
    2. Ciesze się ze jesteś już Tak daleko z rozdziałami😘 oby tak dalej 😃

      Usuń
  2. Aaaaaa Violka ogarnij się Leonek Cie kocha i bez dzidziusia xD
    No ale synek Leonetty to bardzo slodko 💞
    Ehhh Fran juz zapomniala o Diego?!
    Czy aby napewno?
    Ehh Simon zakochal sie w Fran?!
    No ale Diego to jej piwrwsza milosc Fran 💞❤💞❤💞❤💞❤💞❤
    1. Hmmm matczyna intuicja ☺ ewentualnie mama Diego jej powiedziała xd kobieca solidarność 🌸
    2. Nie moglby przeciez 😤😤😤
    3. Wydaje mi się ze tak jak zobaczy jabz Simonem
    4. Buuuzi 😙😙
    5. Mam nadzieję ze nie i Leos jej wszystko wyjaśni XD
    Pozdrawiam gorąco ☺

    A. ania

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. I don't know :(
    2. NIE!
    3. Musi, ciota jedna.
    4. No a jak to co? Kiss!
    5. Skoro ciąża to jedyny sposób jak to sądzi Viola, na uratowanie związku to chyba takie coś nie ma sensu - ale nie rozwalaj Leonetty. Niech sobie wszystko wyjaśnią.
    Wie ile już razy w tym komentarzu użyłam angielskiego-aż dwa! *o*
    Rozdział GENIALNY

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka!
    Rozdział super!
    Ło ło ło... Vils chce zajść w ciążę... Nie sądzę, żeby to było dobre... No ale cóż... Mam tylko nadzieję, że LEONETTA zostanie, tak?
    Skąd mama Fran wie o Diego... Hmm...
    Wpadniesz do mnie na rozdział?

    Buziaki
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej to więc tak
    1 Po jej mama pamięta go jak Był mały jak się przyjaźnił z Fran w dzieciństwie .
    2 Chyba tak
    3. Chyb nie .
    4. Simon po całuje Fran .
    5 Tak .
    Rozdział jest najlepszy .
    Mam pytanie zadedykujesz dla mnie rozdział o samej Diecesce , jak jest taka możliwość ?. Jak tak to ja będę czekała .

    Lubię twoje rozdziały i twojego bloga . i zawsze komentuję .

    OdpowiedzUsuń
  6. Violetta ma alergię na miłość. Diego znalazł Fran? O ja pitule O.o
    Perełka ♥

    OdpowiedzUsuń